قالیباف: دسترسی جامعه به کالاهای اساسی عادلانه نیست

کدخبر: 2357865

رئیس مجلس با اشاره به تصویب یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: معنای بررسی این طرح کمبود کالا در جامعه نیست بلکه مشکل، عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی با وجود تخصیص ارز ترجیحی به آن است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 29 تیر) در جلسه علنی و بعد از تصویب یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی اظهار داشت: بحثی که در جلسه امروز مجلس مطرح شد آن بود که پیشنهاد دهندگان این طرح درخواست دوفوریتی طرح را داشتند اما بعدها آن را به یک فوریت تبدیل کردند.

وی افزود: طرح‌های مشابهی هم در مورد تأمین کالاهای اساسی وجود دارد و حتی آقای نادران و کمیسیون برنامه و بودجه هم طرحی در این رابطه داشتند که قطعا از نظرات آنها استفاده خواهد شد ضمن اینکه طرح حمایت دارویی هم در مجلس وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ‌معنای طرح تأمین کالاهای اساسی در جامعه نیست بلکه عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی مشکل دارد.

قالیباف خاطرنشان کرد: ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی در مجلس تصویب شده است، اما این کالاها به دست مردم نمی‌رسد و به نظر می‌رسد شبکه توزیع باید کار خود را درست انجام دهد تا کالاهای اساسی به دست نیازمندان واقعی برسد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: