وضعیت غم انگیز هفت تپه محصول خصوصی سازی‌ است

کدخبر: 2358855

نماینده مردم تهران در مجلس از رایزنی قوه مجلس و قضاییه برای حل مشکل«هفت تپه» خبر داد و گفت: مشخص شده است که خصوصی سازی این شرکت از اساس غیر واقعی بوده است.

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات بازدید از هفت تپه که امروز انجام شد، اظهار داشت: امروز به همراه سیدنظام الدین موسوی و علی خضریان برای بررسی وضعیت امور شرکت هفت تپه و اعتراضات کارگران آن، به شوش سفر کردیم.

وی افزود: وضعیت غم انگیز این روزهای هفت تپه محصول سیاست‌های نئولیبرال و خصوصی سازی‌های بی‌ضابطه و کاملا رابطه‌ای است که باید فکر جدی به حال عاملان آن کرد.

نادری در بیان جزئیات این بازدید گفت: ۴۹ روز است که کارگران هفت تپه در دمای بالای ۵۰ درجه روبروی فرمانداری شوش تجمع می‌کنند و دو خواسته اساسی را مطالبه می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: پرداخت حقوق معوقه که سه ماه است پرداخت نشده از مطالبات جدی کارگران است و البته خواستار این هستند که خصوصی سازی رابطه‌ای متوقف شود تا این شرکت عظیم وقدیمی به روال سابق خود برگردد.

نادری با تاکید بر اینکه دولت نئولیبرال باید صدای کارگران را بشنود، بیان کرد: شاید حتی من هم نتوانم این را درک کنم که سه ماه زن و بچه ما حقوق نداشته باشند این خیلی دردناک و این قابل تامل است و مطالبه این افراد هم به حق بوده و باید مورد توجه جدی و فوری قرار گیرد.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه خاطرنشان کرد: ما حتما با آقای رئیسی مفصل پس از بازدید امروز صحبت خواهیم کرد تا قوه قضاییه ورود جدی به این قضیه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع هفت تپه باید به صورت فوری باید حل و حقوق کارگران باید حل شود، گفت: مشخص شده است که فردی که شرکت هفت تپه به او واگذار شده اهلیت لازم را نداشته و خصوصی سازی از اساس غیر واقعی بوده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: