مشکلات مردم با شعار دادن حل نمی‌شود

کدخبر: 2360055

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی با شعار دادن بدون پشتوانه و با امید بستن به دشمنان حل نمی شود.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: ۲۸ مرداد برای ملت ایران یک نماد روشن و بدون نیاز به تحلیل‌های چند لایه است که آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و تنها راه حفظ منافع ملی ما در برابر این دشمن قسم خورده قوی شدن است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر کشور ما به اندازه‌ای قوی است که منطقه را از طرح‌های پرهزینه و خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه نجات می‌دهد.

ایستادگی مقابل تروریست‌های کت شلواری با پیروزی همراه است

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: هر گاه حاکمان و کارگزاران مردم به این دشمن اعتماد کردند، مردم متضرر شده و منافع آنان به تاراج رفت و امنیت کشور به خطر افتاد و ملت با تحقیر مواجه شد اما هر گاه در برابر این تروریست‌های کت و شلواری ایستادیم و با عقلانیت و تدبیر، معیشت و رفاه مردم را به خواست آنها گره نزدیم، ظرفیت‌های ملت ما با وعده‌های الهی هم افزا شد و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورد.

قالیباف تصریح کرد: معیشت مردم و پیگیری مسائل آنان فقط با واقع بینی، عقلانیت و تکیه بر مردم حاصل می‌شود و با امید بستن به دشمنان و شعار دادن بدون پشتوانه اجرایی و بدون راهکارهای عملیاتی مشکلات مردم حل نمی‌شود.

حل مشکلات اقتصادی با رویکرد اقتصاد مردمی

وی افزود: با نگاه به رویکرد اقتصاد مردمی باید به ظرفیت ملت تکیه کنیم و مطمئن باشیم که از این طریق مشکلات اقتصادی حل می‌شود و انقلابی در وضعیت معیشتی مردم به وجود می‌آید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما ظرفیت‌های کشور را بشناسیم و به مردم تکیه کرده و به سنت الهی باور داشته باشیم قطعاً مشکلات اقتصادی مردم حل می‌شود.

قالیباف بیان کرد: مبارزه تاریخی عاشورا نه تنها جداکننده ابدی جریان حق و باطل از یکدیگر است بلکه به تمامی مظلومان و مستضعفان نویددهنده این پیام والا است که پیروزی از آن آنان است.

وی با بیان اینکه منطق باور و سنت‌های الهی مهمترین راه شکست دادن مستکبران جهان و قوی‌تر شدن محرومان است، افزود: از آن روز که سر مبارک امام حسین (ع) نماد حقیقت در تاریخ بشر بر سر نیزه رفته است و از آن روز که کودکان تشنه لب همراه با بانوی مقاومت حضرت زینب کبری (س) در بیابان به دنبال عموها و برادران خود می‌گشتند و به جای آب تازیانه می‌خوردند، دل‌های عاشقان سیدالشهدا در تب و تاب ابدی است و هیچ گاه آتش این داغ در دل‌های مؤمنان خاموش نشده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما با پیروی از عاشورا، انقلاب کردیم و با تاسی به سیدالشهدا در برابر بزرگترین دشمن بشر ایستادیم و از خاک خود دفاع کردیم. پیروزی از همین خط ادامه خواهد داشت چرا که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

مؤمنان با رعایت همه پروتکل‌ها حماسه عزای حضرت اباعبدالله را برپا خواهند کرد

قالیباف اظهار داشت: مؤمنان نشان داده اند که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشتاز هستند و مطمئناً در اقامه عزای حضرت امام حسین (ع) با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی حماسه‌ای دیگر در زنده نگه داشتن مقاومت و عزاداری خاندان کرامت برپا خواهند کرد.

وی متذکر شد: ۶۱ سال پیش چند مأمور آمریکایی چنان ساده در این کشور علیه خواست و اراده ملت کودتا کردند و اموال و منابع مردم را به تاراج بردند که خود طراحان آنان هم باور نمی‌کردند که در کشوری با این ظرفیت‌های ایران تا این حد بی هزینه و کم دردسر کودتا بتوان به راه انداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همین ملت چه بسا همان افراد چندین سال پس از این واقعه نه تنها در مقابل نقشه‌های ساده و یک خطی بلکه در مقابل پیچیده‌ترین نقشه‌های آمریکای تروریسم و هم پیمانان آن در سطح منطقه و جهان می‌ایستند و به بزرگترین منادی حق بر دشمن استکبار در جهان تبدیل می‌شوند.

قالیباف گفت: دقیقاً همان طور که روزی امنیت، جان، مال و زمین ما از سوی مستکبران به خطر می‌افتاد، امروز با پیروی از منطق قوی و تکیه بر مردم، دشمنان حتی خواب آن زمان را هم نمی‌توانند ببینند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: