بررسی روند شروع سال تحصیلی جدید در کمیسیون آموزش

کدخبر: 2360747

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی روند و نحوه شروع سال تحصیلی جدید در این کمیسیون خبر داد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسات هفته آتی این کمیسیون خبر داد.

وی در همین راستا، افزود: قرار است در این جلسات درباره روند شروع سال تحصیلی جدید، کم و کیف برگزاری کلاس‌ها و همچنین شیوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا بحث و بررسی انجام شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع کرونا با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، ادامه داد: در همین راستا تاکنون کمیسیون آموزش در رابطه با نحوه شروع سال تحصیلی جدید جلسات مهمی با وزیر و معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار کرده است که این جلسات ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام فلاحی با تاکید بر اینکه باید حداکثر مراقبت‌ها با ابلاغ دستورالعمل‌هایی به مدارس رعایت شود، بیان داشت: مسئولان وزارت آموزش و پرورش باید تلاش کنند محیط مناسبی برای سال تحصیلی جدید فراهم شود البته این مهم نیازمند یاری و مشارکت خانواده‌ها است.

وی اضافه کرد: کمیسیون آموزش وظیفه ذاتی خود می‌داند بر روند بازگشایی مدارس نظارت داشته باشد و نسبت به هرگونه تخلف و انحراف از پروتکل‌های تعیین شده در خصوص عملکرد این وزارتخانه تذکر دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به دستورکار دیگر این کمیسیون در هفته آتی گفت: بررسی سوال چند تن از نمایندگان از منصور غلامی وزیر علوم نیز در دستور کار اعضای کمیسیون در جلسات آتی قرار دارد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: