برای محدودیت سفر‌ها در هفته آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم

کدخبر: 2363713

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: همواره توصیه کردیم در این شرایط سخت سفر انجام نشود و ان شاءالله برای هفته آینده هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه دورکاری کارکنان دولت و محدودیت سفر در تعطیلات پیش رو اظهار کرد: در ارتباط با وضعیتی که در تهران و کلان شهر‌هایی که وضعیت حادتری دارند اختیار را به ستاد استانی دادیم که با هماهنگی وزیر بهداشت و وزیر کشور در مورد ۱۴ مورد خودشان تصمیم بگیرند و اقدام کنند.

وی بیان کرد: در ارتباط با دورکاری، یک ماه و نیم قبل آقای جمشید انصاری بخشنامه‌ای در نظر گرفتند که خود رئیس بخش ذی‌ربط در نظر بگیرد که هم کار مردم انجام شود و هم بخش مورد نظر کم جمعیت‌تر باشد. افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند یا سن‌شان بالاست، اجازه دورکاری و حضور در منزل دارند.

واعظی بیان کرد: در ارتباط با سفر و تعطیلی همواره توصیه کردیم در این شرایط سخت سفر انجام نشود و ان شاءالله برای هفته آینده هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد. فردا رئیس‌جمهور با روسای کمیته‌های ستاد ملی کرونا جلسه دارند و تصمیم گیری خواهد شد. روز شنبه هم جلسه ستاد کرونا است و در آنجا بحث خواهیم کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: آنچه مهم است همکاری مردم و همه بخش‌های است که می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. وظیفه ما مسئولان است که موارد را رعایت کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص پیگیری‌ها برای آزادکردن چند ایرانی بلوچ در موزامبیک از دست دزدان دریایی، اظهار کرد: این‌ها که یک دولت نیستند، دزدان دریایی هستند، با دزدان دریایی هم باید با روش‌های خاصی برخورد کرد.

واعظی افزود: تلاش‌های بسیاری برای آزادی این افراد از از چنگال دزدان دریایی در حال انجام است، و اگر نتیجه بدهد، که تا الان خیلی از این موارد نتیجه داده است، حتما اخبار آن را اعلام می‌کنیم.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: