پیروزی «بایدن» نفعی در اقتصاد ایران ندارد

کدخبر: 2364291

دبیرکل حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان گفت: پیروزی «بایدن» به معنای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود و ما نیازمند اصلاح و بازنگری جدی در سیاست‌های داخلی و خارجی خودمان هستیم.

سید صادق خرازی در جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان درباره انتخابات آمریکا، گفت: امروز تحول عظیمی در آمریکا در حال شکل‌گیری است و نفرت از ترامپ به یک امر اجتماعی و عمومی تبدیل شده است و جامعه مدنی به دنبال وقوع اتفاق خاصی است.

وی با بیان اینکه ترامپ با پیروزی در انتخابات فاصله پیدا کرده است اما باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود، افزود: در عرصه سیاست وقوع هر اتفاقی ممکن است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: با پیروزی احتمالی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، ژئوپولتیک منطقه، ژئوپولتیک خاورمیانه، ژئوپولتیک اسلامی و ژئوپولتیک عربی دچار تحولات عظیمی خواهد شد.

خرازی با بیان اینکه معتقدم شاید پس از پیروزی بایدن در انتخابات، گشایش‌های محدودی ایجاد شود، اما به معنی بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی ایران نخواهد بود، گفت: ما نیازمند اصلاح و بازنگری جدی در سیاست‌های داخلی و خارجی خودمان هستیم تا بتوانیم وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه را بهبود بخشیم.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: