روحانی باید در برابر اردوغان موضع بگیرد

کدخبر: 2367460

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در تذکر به رئیس جمهور گفت: نمی‌دانم آقای روحانی همچنان در قرنطینه به سر می‌برد یا بیرون آمده اما ایشان که هم‌سطح اردوغان بود باید تذکرات لازم را داده و اعلام موضع می‌کرد نه اینکه کمافی السابق موضع انفعالی بگیرد.

سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده (75) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: نمایندگان غیور آذربایجان پیرو راه شهیدانی مانند باکری باصلابت، اقتدار و شجاعت کار خود را ادامه می‌دهند و همان‌گونه که ستارخان گفت «خاک می‌خوریم اما خاک نمی‌دهیم»؛ ما هم در دفاع از حقوقمان ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور افزود: نمی‌دانم آقای روحانی همچنان در قرنطینه به سر می‌برد یا بیرون آمده اما ایشان که هم‌سطح اردوغان بود باید تذکرات لازم را داده و اعلام موضع می‌کرد نه اینکه کمافی‌السابق موضع انفعالی بگیرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آذربایجان سر ایران است، اضافه کرد: اگر کسی چپ به ایران و آذربایجان نگاه کرده و نیت خبیثی داشته باشد مانند صدام از تنور در می‌آید؛ ما اجازه نمی‌دهیم امنیت و شرف ملی لکه‌دار شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم از نمایندگان خواهش کرد پشت تریبون رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران احساسی نشوند و احساس بر منطق غلبه نکند.

«خانه ملت»

ارسال نظر: