شکست جریان تحریف،منافع ملی را تامین می‌کند

کدخبر: 2367687

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر جریان تحریف شکست داده شود، قطعاً مردم به مسئولان اجازه نمی‌دهند که برخلاف منافع ملی حرکت کنند و بر این اساس ضرورت دارد که پوشش تحریف در کشور شکسته شود.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به کسانی که به دنبال تحریف فرمایشات مقام معظم رهبری درباره رفع تحریم‌ها هستند، گفت: مقام معظم رهبری درباره رفع تحریم‌ها فرمودند که اگر حتی یک ساعت زودتر می‌توان تحریم‌ها را برداشت، باید این اقدام را انجام داد اما ایشان ۳ قید هم در این باره مطرح کردند.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری فرمودند که رفع تحریم‌ها باید با روش ایرانی، اسلامی و عزتمندانه باشد اما متاسفانه برخی افراد صرفاً بخشی از فرمایشات ایشان را مطرح می‌کنند و شروط آن را کنار می‌گذارند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مسیر دولت برای رفع تحریم‌ها عزتمندانه نیست و آنان دیپلماسی ضعف و وادادگی را دنبال می‌کنند که با هیچیک از قیودی که رهبر معظم انقلاب فرمودند سازگاری ندارد و نتیجه این دیپلماسی به ضرر ملت ایران است و همچنین باعث تشدید تحریم‌ها می‌شود.

ذوالنور تاکید کرد: زمانی که دولت در مسیر رفع تحریم‌ها از موضع ضعف عمل می‌کند، طرف مقابل هم به ما امتیاز نمی‌دهد و صرفاً به دنبال آن است که از کشورمان امتیاز بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد با همه مبانی و اصول انقلاب گزینشی برخورد می‌کنند و هر بخشی را که می‌خواهند برمی‌دارند و مابقی را کنار می‌گذارند، گفت: دولت شروط مقام معظم رهبری برای رفع تحریم‌ها را کنار گذاشته است.

وی یادآور شد: در این روزها شاهد هستیم که اصلاح طلبان و رسانه‌های همسو با دولت متاسفانه همین موضوع مبنی بر اینکه در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم را از رهبر معظم انقلاب برجسته کرده و دیگر تاکیدات ایشان را مدنظر قرار ندادند که این نشان‌دهنده گزینشی برخورد کردن آنان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قرآن کریم آمده است که از صفت کفار و منافقان، آن است که بخشی از آیات قرآن را که به نفعشان است، به آن ایمان می‌آورند و هر جا که به ضررشان است، می‌گویند که به آن ایمان نداریم. این آیه قرآن مصداق کسانی است که بخشی از فرمایشات رهبری را که به نفعشان است، برجسته می‌کنند و از دیگر فرمایشات ایشان غافل هستند.

ذوالنور با اشاره به اینکه جریان تحریف به دنبال فریب افکار عمومی هستند، اظهار داشت: جریان تحریف به دنبال بستن راه بصیرت و آگاهی مردم هستند و اگر جریان تحریف شکست داده شود، قطعاً مردم به مسئولان خود اجازه نمی‌دهند که برخلاف منافع ملی حرکت کنند و بر این اساس ضرورت دارد که پوشش تحریف در کشور شکسته شود.

وی بیان کرد: دولت طی هفت سال گذشته به مردم وعده داد که همه تحریم‌ها برطرف می‌شود اما در نهایت معلوم شد که نه تنها تحریم‌ها کم نشد بلکه افزایش یافت. اگر جریان تحریف شکست بخورد و حقیقت برملا شود، قطعاً مردم به مسئولان و دولتمردان خود اجازه نمی‌دهند که این مسیر غلط را ادامه دهند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: