محسن رضایی:

بلای هولناکی بر سر رژیم جعلی خواهیم آورد

کدخبر: 2368126

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد بلایی بر سر اسرائیل خواهیم آورد که کشورهای عربی هم بفهمند با عادی سازی روابط خود با اسرائیل، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترورهای مسئولان بلند پایه از جمله شهید «حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده» گفت: جنگ جدیدی بین ما و دشمنان آغاز شده است، این جنگ ادامه دارد.

رضایی گفت: هنوز زود است که بگوییم آمریکا و اسرائیل جلو افتاده اند. از دو سال پیش ما وضعیت مقاومتی را آغاز کرده ایم که می توانیم آن را مقاومت موثر توصیف کنیم یعنی ما یک پهپاد جاسوسی آمریکا را در خلیج فارس سرنگون کردیم و کشتی انگلیس را توقیف کردیم و سرنشینان آن را در بندر عباس محاکمه کردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین خاطر نشان کرد: در خصوص حمله عین الاسد نیز ضربه ای قوی و شجاعانه به عین الاسد وارد کردیم. ما می توانستیم آمریکا و اسرائیل را بیش از این مقدار مجازات کنیم. در مقابل این تحرکات ما و پس از توقفی و با نزدیک شدن به پایان عمر دولت ترامپ، اسرائیل و آمریکا اقداماتی را انجام می دهند که در هر حال جنگ دیگری است. جنگ اقتصادی و جنگ نا امن کردن. این طبیعی است که ما در این جنگ شهید بدهیم و بر ما فشار وارد شود و بهایی بپردازیم اما هنوز جنگ به پایان نرسیده است.

محسن رضایی همچنین تصریح کرد این ما هستیم که به جنگ پایان خواهیم داد و به زودی بلایی بر سر اسرائیلی‌ها خواهیم آورد که خود کشورهای عربی هم بفهمند با عادی سازی روابط خود با اسرائیل، اشتباه بزرگی مرتکب شده اند.

«خبرگزاری صدا و سیما»

ارسال نظر: