احمد رهدار: اگر ما می‌خواستیم از آمریکا به نام قدرت بزرگ یاد کنیم "مرگ بر آمریکا" نمی‌گفتیم

کدخبر: 893012

مدیر مؤسسه مطالعات و تحقیقات اسلامی "فتوح اندیشه" افزود: متأسفیم که فقط به خاطر شکم‌هایمان راه امام و مکتب امام را تغییر می‌دهیم/ امام جامعِ میراث فرهنگی ماست

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام احمد رهدار روز گذشته در جمع مردم طبس اظهار داشت: این اشتباه است که وقتی می‌خواهیم انقلاب را معرفی کنیم، فقط می‌گوییم خیابان‌ها را درست کرده‌ایم و بیمارستان ساخته‌ایم، امام(ره) می‌فرمودند ما برای اسلام جنگیدیم . متأسفیم که فقط به خاطر شکم‌هایمان راه امام و مکتب امام را تغییر می‌دهیم، امام راحل(ره) پیام‌آور دین و عزتی بود که زیر چکمه‌های ظلم و استبداد له شده بودند و فراموش کرده بودند می‌توانند فریاد بزنند .

حجت‌الاسلام احمد رهدار گفت: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که آمریکا نگوییم و "مرگ بر آمریکا" و "شیطان بزرگ" بگوییم. به ما یاد داد که نگوییم قدرت‌های بزرگ، بگوییم مستکبرین عالم . اگر ما می‌خواستیم از آمریکا به نام قدرت بزرگ یاد کنیم تمرین نمی‌کردیم که همپای بزرگان‌مان بگوییم "مرگ بر آمریکا"، این جفای به امام(ره) است . امام(ره)هیچگاه سازش نکرد، بلکه کاری کرد که قهرمانان دنیای معاصر با افتخار آمدند و بر دستانش بوسه زدند، اگر نان خشکی را با عزت بخوریم بهتر از این است که غذای چربی را با ذلت بخوریم . بهای عزت‌مان را راحت از دست ندهیم، کاری نکنیم که فردای قیامت شرمنده امام و شهدا شویم. آنها جانشان را دادند و رفتند حالا به خاطر نان عزت‌مان را نفروشیم هنوز از ما جان نخواسته‌اند این وعده الهی است که ملتی که مقاومت کند را پشتیبانی می‌کند . نام امام خمینی(ره) در اقصی‌نقاط جهان امیدبخش مستضعفین است و بر اندام مستکبرین لرزه می‌اندازد، امام جامع میراث فرهنگی ماست. امام تسلیم حضرت حق شده و این وعده خداست که هر کس پیش من خم شود همه عالم پیش او سر خم می‌کنند و خاضع و خاشع می‌شوند .

ارسال نظر: