استاندار اردبیل: کارخانه بازیافت شیشه در استان ساخته می‌شود

کدخبر: 894475

خدابخش افزود: این کارخانه در یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود/ در صورت تأمین اعتبار مشکل اشتغال ۶۲ نفر از عوامل نیروی انسانی محیط زیست استان حل می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مجید خدابخش در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: محیط زیست یکی از مقوله‌های مهم برای بشر بوده و باید در حفظ آن مدیریت دقیق و تدابیر ویژه صورت بگیرد. باید تعادل و توسعه پایدار در محیط زیست ایجاد شود و عواملی که منجر به تخریب این محیط می‌شود زدوده شود. رسانه‌ها بزرگترین اهرم برای اطلاع‌رسانی عوامل تخریب محیط زیست هستند تا بعد از اطلاع‌رسانی تدابیر ویژه دولت در این زمینه اتخاذ شود. در صورت تأمین اعتبار مشکل اشتغال 62 نفر از عوامل نیروی انسانی محیط زیست استان حل می‌شود. کارخانه بازیافت شیشه طی یک ماه آینده در استان ایجاد می‌شود. فرهنگ حفظ محیط زیست در جامعه باید نهادینه شود.

پسماند تولیدی استان اردبیل نسبت به آمار کشوری بالا است

سید رضا موسوی، مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل ظهر امروز در دیدار استاندار گفت: پسماند تولیدی استان نسبت به آمار کشوری بالا است. این استان 1.1 درصد مساحت کشور را تشکیل می‌دهد که دارای هزار گونه گیاهی و بیش از 250 گونه پرندگان و حیوانات نادر است. اکثر گونه‌های گیاهی، حیوانی و پرندگان که در این استان وجود دارند از انواع نادر و متنوع هستند. دریاچه نئور ساماندهی می‌شود.

ارسال نظر: