شهردار رشت: آشنایی مدیریت شهری با قوانین در ارائه خدمات مطلوب موثر است

کدخبر: 894770

خلیلی افزود: شهرداری وظیفه دارد به عنوان یک سازمان فرهنگی و اجتماعی با آشنایی و شناخت قوانین و مقررات زمینه ارائه خدمات بهتر به شهروندان را فراهم کند

به گزارش «نسیم» ، محمدابراهیم خلیلی در نشست آسیب‌شناسی مباحث حقوقی در جمع شورای قضایی گیلان و اعضای شورای این شهر, با بیان اینکه باید به قانون و قوانینی که برای زندگی اجتماعی وضع می‌شود توجه کنیم، اظهار کرد: در زندگی شهری با تامین رفاه و جامعه زندگی خوبی تامین می‌شود.

وی افزود: مدیریت شهری با چالش‌هایی رو به رو است که در تامین، حفظ و نگهداری طرح تفضیلی شهر که تابلو و سرانه است باید مراقبت کنیم و موظف هستیم به ارکان طرح جامع توجه کنیم به همین دلیل ناگزیز هستیم تا مسائلی مانند بافت و سیمای شهر، معابر، شبکه‌های مختلف و محیط زیستی که در آن زندگی می‌کنیم برنامه‌ریزی داشته باشد. مدیریت شهری موظف است نیازهایی که مردم دارند را تامین کند و زمانی که با نابسامانی رو به رو می‌شود آنها را رفع کند.

وی با بیان اینکه 370 نوع وظیفه برعهده مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: شهرداری وظیفه دارد به عنوان یک سازمان فرهنگی و اجتماعی که با تمام شئون زندگی مردم در ارتباط است با آشنایی و شناخت قوانین و مقررات زمینه ارائه خدمات بیشتر و بهتر را به شهروندان فراهم کند.

ارسال نظر: