جلسه رئیس‌جمهور با رقبای انتخابات ۹۲ برگزار شد

کدخبر: 895612

محمد غرضی در گفتگو با «نسیم» با اشاره به این جلسه افزود: از آقای روحانی خواستیم محتوای این جلسه را در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کنند/ اصلی‌ترین بحث جلسه پاسداشت حماسه و رأی مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ بود

به گزارش خبرنگار «نسیم» حسن روحانی با دعوت از رقبای انتخاباتی خود در سالروز انتخابات 24 خرداد جلسه‌ای را در ساختمان قرمز ریاست‌جمهوری برگزار کرد. در این جلسه همه رقبای انتخاباتی وی به جز علی‌اکبر ولایتی که در سفر به چین بسر می‌برد حضور داشتند.

محمد غرضی، کاندیدای انتخابات 92 در گفتگو با «نسیم» با اشاره به جلسه رئیس‌جمهور با کاندیدای انتخابات 92 این جلسه را بیشتر دوستانه دانست و اظهار داشت: امروز کشور یکپارچه است و انشالله کاندیداها و دیگران هم یکپارچه خواهند بود و اختلاف نظر و تحلیل وجود دارد ولی کسی خدای نکرده خواهان تخریب کشور و دولت و انقلاب نیست.

وی افزود: در این جلسه بیشتر بحث سر این بود که احتمالا اگر مسائلی در مطبوعات و رسانه‌ها وجود دارد اختلاف نظرهای اجرایی است.

غرضی در ادامه اعلام کرد: در این جلسه مقرر شد خود آقای روحانی محتوا و نتیجه جلسه را به اطلاع عمومی برسانند؛ این جلسه در واقع یک دعوت بود برای هماهنگی و همکاری که انشالله بتواند موفقیتی را برای دولت بهمراه داشته باشد.

کاندیدای انتخابات 92 با بیان اینکه دولت همه را یکپارچه می‌بیند و همه کسانی که به رئیس‌جمهور رای دادند و رای ندادند باید بصورت یکپارچه در صحنه‌های انقلاب و کشور حضور داشته باشند گفت: اصلی ترین بحث این جلسه پاسداشت حماسه و رأی مردم در 24 خرداد 92 بود.

ارسال نظر: