وزیر کشورهفته آینده به مجلس می‌رود

کدخبر: 897463

نمایندگان مجلس در هفته آینده ادامه رسیدگی به طرح کاداستر را دستور کار خود قرار داده‌اند/ همچنین طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی نیز در صحن علنی برررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»؛ نمایندگان مجلس در صحن علنی هفته آتی سوالات ملی دو نماینده مجلس سید ناصر موسوی لارگانی و علی مطهری از وزیر کشور را بررسی خواهند کرد.

نمایندگان مجلس همچنین در هفته آینده ادامه رسیدگی به طرح کاداستر کشور را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح (1)، (6)،(7) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی اعاده شده از سوی شورای نگهبان از دیگر برنامه نمایندگان در صحن علنی هفته آتی است.

نمایندگان همچنین در هفته آینده صحن علنی مجلس طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار که گزارش آن توسط کمیسیون اجتماعی مجلس در صحن قرائت خواهد شد را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشورازدیگر برنامه‌های نمایندگان در صحن علنی هفته آینده بشمار می‌رود.

نمایندگان مجلس در هفته آتی صحن علنی رد طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر پرداخت می‌نمایند که گزارش آن توسط کمیسیون بهداشت و درمان قرائت خواهد شد را نیز بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

طرح الحاق یک تبصره به ماده (5) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش هفته آینده توسط نمیاندگان در صحن علنی بررسی و رسیدگی خواهد شد.

بررسی و رسیدگی طرح استفساریه ماده(133) قانون مالیات‌های مستقیم، لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم، لایحه اجازه مشارکت ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی و لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری_ صنعتی چابهار که کمیسیون اقتصادی گزارش طرح ها و لوایح را در صحن علنی قرائت خواد کرد از دیگر برنامه‌های نمایندگان درهفته آینده است.

طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده که گزارش آن توسط کمیسیون فرهنگی کشور قرائت خاهد شد نیز هفته آینده در دستور کار نمایندگان مجلس در صحن علنی است.

نمایندگان همچنین در هفته آینده صحن علنی مجلس گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی را بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

بررسی و رسیدگی به طرح حمایت از صنعت برق کشور از دیگر برنامه‌هایی است که در دستورکار هفته آنیده نمایندگان در صحن علنی مجلس قرار دارد که گزارش آن توسط کمیسیون انرژی مجلس قرائت خواهد شد.

ارسال نظر: