پژمان‌فر: دست دشمن در بحث عفاف و حجاب و ماهواره به خوبی نمایان است

کدخبر: 899527

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن ظرفیت‌های فرهنگی ما طرح‌ریزی کرده است/ دست‌هایی پنهان، به دنبال ضربه زدن به فضای فرهنگی کشور است

به گزارش «نسیم» به نقل از ستاد "سلسله همایش های مرزبانی فرهنگی"، پژمان‌فر گفت: فردی که قرار است در حوزه فرهنگ مرزبانی کند اولا باید این حوزه را کاملا بشناسد، کار فرهنگی کار سختی است و از مسائل اقتصادی بسیار پیچیده‌تر است و به قول رهبر معظم انقلاب شاید در بحث مسائل اقتصادی بتوان با یارانه مشکلات را حل کرد اما در حوزه فرهنگ چنین چیزی ممکن نیست. آن چیزی که باید در رابطه با موضوع فرهنگ به آن توجه داشت دقت در تمامی ابعاد آن است، باید تمامی ابعاد فرهنگی را بشناسیم، کسی که کار فرهنگی انجام می‌دهد باید به فنون کار فرهنگی آشنا باشد. بخشی از مرزبانی در سبک زندگی است و بخشی از آن در مورد مسائل اجتماعی، در حال حاضر هجمه‌ای در جریان فرهنگی کشور داریم که باید با زیر ساخت‌ها و ارزش‌های انقلابی در مقابل آن بایستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: امروز دست‌های پنهانی وجود دارد که به فضای فرهنگی کشور لطمه می‌زند و تمام دستگا‌ه‌های انقلاب را تحت الشعاع قرار می‌دهد. امروز یکی از دستاوردهای انقلاب ما اتکا به ظرفیت داخلی است و ما با این شعار بوده که توانسته‌ایم تمام مشکلات را پشت سر بگذاریم، اما دشمن در حال حاضر در تلاش است این شعار را تحت تاثیر قرار دهد و با ایجاد باور غلط بگویند ما نمی‌توانیم.

ارسال نظر: