شهردار مشهد: سطح خدمات‌دهی به منطقه محروم "توس" افزایش یافته است

کدخبر: 904009

سیدصولت مرتضوی افزود: پس از پیوستن این منطقه به حوزه خدمات شهری مشهد و تشکیل شهرداری منطقه ۱۲، توانسته‌ایم سطح خدمات‌دهی به ساکنان منطقه را افزایش دهیم/ خدمت‌رسانی باید با جدیت بیشتری دنبال شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مرتضوی ظهر امروز در جلسه بررسی خدمت‌رسانی به ساکنان منطقه تاریخی توس مشهد تصریح کرد: شهرداری آماده هرگونه همكاری با میراث فرهنگی استان در خصوص این منطقه است و باید از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در آن جلوگیری کرد. توس و آرامگاه فردوسی از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به حضور میلیونی زائران و گردشگران در طول سال در این منطقه برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش خدمات‌رسانی به این منطقه تاریخی باید بیش از پیش افزایش یابد.

رجب‌علی لباف‌خانیکی، مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه توس از دل‌نگرانی‌های فعالان عرصه میراث فرهنگی است و شهرداری باید با سوءاستفاده‌کنندگان و فرصت‌طلبان برخورد محکمی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم شورای راهبری میراث فرهنگی و شهرداری با هدف ارائه خدمات مطلوب به ساکنان منطقه و ساماندهی بافت اطراف آرامگاه فردوسی پس از مشورت و تصویب استانداری تشکیل شود.

ارسال نظر: