ضرغام صادقی: حمایت رهبر معظم انقلاب از همه دولت‌ها وجود داشته است

کدخبر: 905147

عضو هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: اگر امنیت فکری برای مردم وجود داشته باشد اعتدال و همگرایی بین سه قوه زنده می‌شود/ اگر خطایی در مناسبات مسئولان شکل بگیرد، بزرگترین خطر در اداره کشور به وجود می‌آید

ضرغام صادقی در این گفتگو در خصوص سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مانند همیشه در این دیدار که هرساله در ماه رمضان برگزار می‎شود، سخنانی جامع و کاملی که مخاطب را داخل و هم خارج اغنا کرد، بیان کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار و در موضوعات سیاست خارجی و اقتصاد مقاومتی نکات برجسته‌ای را که در واقع تأکیدی بر موضوعات قبلی بود، بیان کردند، افزود: ما امروز به صورت حقیقی در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم که با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان می‌توان تقابل بین رفتار شیطانی و رحمانی را بهترین خروجی این ماه دانست که اعتماد به خداوند و سنن الهی را به دنبال دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس در بخش دیگری از گفتگوی خود انطباق بین رفتار شیطانی و دشمنان امروز نظام را انطباقی مشهود ذکر و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما به دلیل شکست در حربه‌های قبلی به سمت اخلال در مناسبات مسئولین که جنبه مادی نیز دارد، گام برداشته‌اند که اگر خطایی در مناسبات شکل بگیرد بزرگترین خطر در اداره کشور به وجود می‌آید.

صادقی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند موضوع هسته‌ای یک بهانه است و در مذاکرات چاره‌ای جز قوی‌بودن در کار نداریم که قوی‌بودن نیز به روحیه امیدوارانه داشتن و قلمدادکردن فرهنگ کار و تلاش در کشور بستگی دارد.

در همه دولت‌ها ضعف و قوت وجود دارد

وی در ادامه بر قرار گرفتن حرکات و رفتار مسئولان بر مبنای اصول انقلاب مدنظر رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: اگر این تحقق یابد اعتماد به نفس نسبت به انقلاب بیشتر می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس همگرایی سه قوه و اتحاد میان آنان و تلاش در جهت حرکت جهادگونه را از دیگر نکاتی برشمرد که رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با کارگزاران نظام بر آن تأکید کرده بودند و اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار حمایت قاطع خود را از دولت یازدهم بیان کردند که البته این حمایت ایشان شامل همه دولت‌های قبلی نیز بوده؛ چرا که در همه دولت‌ها ضعف و قوت وجود دارد.

صادقی در این باره افزود: عدم نقد به معنای جنبه مچ‌گیری کارهای دولت در سخنان اخیر رهبری باید نصب‌العین مسئولین قرار گیرد.

اقتصاد مقاومتی به عنوان کار عملیاتی و کاربردی، از تأکیدات مقام معظم رهبری است

امروز نیاز اصلی کشور ما عمل کردن و کارکردن است که ضروری است حرکت و عمل منطبق با صحبت‌ها باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه توجه به بخش کشاورزی یکی از مهمترین شاخصه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: امروز به دلیل کمبود منابع آبی راندمان آبی پایین آمده و صرفه‌جویی به خوبی انجام نمی‌شود که با برنامه‌ریزی باید شاهد کاهش ضایعات و تلفات در حوزه کشاورزی باشیم.

صادقی در بخش پایانی سخنان خود اعتدال را شعار پسندیده دولت یازدهم از دید رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: معظمٌ‌له در سخنان اخیر خود بر آزادی مطبوعات و رسانه تأکید کرده‌اند که در واقع اگر امنیت فکری و ذهنی برای مردم وجود داشته باشد اعتدال و همگرایی بین سه قوه زنده می‌شود.

وی با اشاره به موج شکل‌گیری حوادث پیرامون دنیای اسلام و حرکت وحشیانه داعش در عراق و سوریه علیه مسلمانان گفت: داعش زاییده فکر آمریکا و اسرائیل است که ناشی از عصبانیت آنان نسبت به رشد بیداری اسلامی است.

ارسال نظر: