خالد قدومی: موشک‌های مقاومت نقاط استراتژیک صهیونیست‌ها را هدف قرار داده

کدخبر: 906285

نماینده جنبش حماس در تهران در صحن علنی مجلس: دشمنان با محاصره، مانع رسیدن آب و دارو به غزه شده‌اند/ فلسطین امروز عرصه آزمون نفاق بین‌المللی شده و ماسک‌های دروغین چهره جامعه بین‌المللی کنار رفته است

به گزارش خبرنگار «نسیم» خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت سرزمین های اشغالی فلسطین پرداخت. مهمترین محورهای سخنان وی به شرح زیر است:

- امروز لازم می دانم این پیروزی بزرگ مقاومت فلسطین را علیه دشمن صهیونیستی خود تبریک عرض کنم

- هم اکنون وارد یک مرحله تاریخی در تاریخ کش مکش و مبارزه با دشمن منفور صهیونیستی شده ایم. نیروهای مقاومت و مجاهدان عزالدین قسام و گردان قدس با حماسه های بی نظی توانستند سربلندی هرچه بیشتر امت اسلامی را به نمایش بگذارند موشکهای مقاومت عمق سرزمینهای اشغالی را هدف قرار داده اند و پایگاههای رژیم صهیونیستی را از زمین، هوا و دریا نشانه رفته اند.

- توان موشکی نیروهای مقاومت توانسته‌اند نقاط استراتژیک صهیونیست ها را هدف قرار دهند و با رقم زدن یک مبارزه واقعی نشان دادند که آماده مقابله با دشمن هستند.

- دشمنان با محاصره ددمنشانه علیه ما جریان برق را قطع کرده و باعث نرسیدن آب و دارو به غزه شده است.

- رژیم صهیونیستی درصدد است تا بحران های داخلی و خارجی را به سوی ملت فسلطین بکشاند و در این وضعیت با توطئه گری در منطقه کشورهای منطقه را مشغول برخورد با اشرار کرده است.

- این وقایع در حالیکه این رژیم با شکست های فراروان و فروپاشی امنیتی و انزوای بین المللی مواجه است.

- رژیم صهیونیستی بسیار در اشتباه بود که فکر کرده نوار غزه ضعیف و ناتوان است درحالیکه ملاحظه کرد که مردم مقاوم هستند و در برابر آنها پیروز خواهند شد.

- فلسطین امروز عرصه آزمون نفاق بین المللی گردیده و ماسک های دروغین چهره جامعه بین المللی کنار رفته است . به گونه ای که وضعیت اخلاقی برخی کشورها و دوستان ما از هم پاشیده است.

- ما فزرند مکتب مقاومت هیچ عذر و بهانه ای نداریم و برای پیروزی باید اختلافات خانگی و حاشیه ای خود را کنار بگذاریم.

- من فکر می کنم فلسطین در تحرکات و مقاومت مشترکات فراوانی با برادانمان در ایران دارد چرا که هر دو بر پیروزی بیت المقدس اتفاق نظر دارند به همین جهت باید اختلافات حاشیه ای در برابر وحدت و یکپارچگی خود را کنار بگذاریم و بر سربلندی خود ادامه دهیم.

ارسال نظر: