فرماندار مشگین‌شهر: با انتقال پادگان مهم شهید بیگلری مخالف هستیم

کدخبر: 906604

امامی گفت: هرگونه انتقال این پادگان غیرقانونی بوده و تبعات اجتماعی و سیاسی را به دنبال دارد/ انتشار خبری مبنی بر انتقال این پادگان به آذربایجان شرقی موجب نگرانی مردم مشگین‌شهر شده است

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشگین‌شهر، ابراهیم امامی با بیان اهمیت وجود پادگان شهید بیگلری در هسته مرکزی شهر و اهمیت وجود این پادگان آموزشی گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین شهرستانی و استانی هرگونه انتقال این پادگان غیرقانونی بوده و تبعات اجتماعی و سیاسی دارد. در مهرماه سال گذشته در جریان سفر سردار محمد علی آخوندی معاون نیروی انسانی ناجا به شهرستان مشگین‌شهر وی نحوه آموزش و نظم و انضباط حاکم در مرکز را به عنوان مرکز نمونه در کشور کم نظیر دانست و از فرماندهی پادگان و سایر عوامل آن قدردانی کرد. اما اخیرا انتشار خبری مبنی بر انتقال پادگان شهیدبیگلری به استان آذربایجان شرقی موجب نگرانی مردم و شهروندان مشگین‌شهری شده که از این رو فرماندار شهرستان در پایان خواستار هماهنگی و همکاری کلیه مسئولین شد و در رابطه با تبعات این موضوع هشدار داد.

گفتنی است پادگان آموزشی شهید بیگلری یکی از اساسی‌ترین عوامل توسعه شهرستان و منطقه بوده و وجود آن را به دلیل برخورداری از پتانسیل‌های مختلف در رشد اقتصادی، فرهنگی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر از با ارزش‌ترین زیرساخت‌ها به شمار می‌رود. قدمت پادگان آموزشی نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر مربوط به دوران پهلوی اول است.

ارسال نظر: