"وزارت ارشاد به کتاب اسرار آیت مجوز انتشار نداد"

کدخبر: 913180

مهدوی، ناشر کتاب "اسرار آیت" در گفتگو با «نسیم»: علت مخالفت ارشاد با انتشار این کتاب پرداختن به دلایل اختلافات بین شهید آیت با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و تاثیرگذاری هاشمی رفسنجانی در نخست‌وزیر شدن موسوی است

حجت الاسلام مهدوی، مدیر انتشارات اشراق حکمت که ناشر کتاب "اسرار آیت" است در گفتگو با «نسیم» با اشاره به مخالفت وزارت ارشاد با ارائه مجوز به این کتاب اظهار داشت: علت مخالفت وزارت ارشاد با انتشار این کتاب پرداختن به دلایل اختلافات بین شهید آیت با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد و تاثیرگذاری هاشمی رفسنجانی در به نخست وزیی رسیدن میرحسین موسوی است.

وی افزود: وزارت ارشاد معتقد است این اطلاعات تاریخی باید از درون این کتاب حذف شود اما همه این‌ها مستندات تاریخی هستند و در صورت حذف آنها نیز ممکن است چند سال آینده مشابه این اتفاقات رخ دهد.

به گزارش خبرنگار «نسیم» حجت‌االاسلام مهدوی، ناشر کتاب "اسرار آیت" در مراسم بزرگداشت شهید آیت که عصر امروز در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد اظهار داشت: اینکه بعد از سه دهه برای چنین شهدای مظلومی بزرگداشت می‌گیریم جای تاسف است

وی افزود: در این مراسم قرار بود کتاب "اسرار آیت" رونمایی شود که متاسفانه برای آن مجوز صادر نشد. منابع این کتاب و محورهای آن درخصوص ملی گراها، بنی صدر و میرحسین موسوی است که این‌ افراد در واقع مظهر افراط هستند.

مهدوی با اعلام اینکه ما به احترام وزارت ارشاد از این کتاب رونمایی نمی‌کنیم. گفت: اکنون دولت اعتدال بر روی کار است و قاعدتا این کتاب باید از کانال اعتدال بگذرد و به آن مجوز داده شود اما این امر متوقف شد. امیدواریم این فرصت برای معترضان پیدا نشود که افراط و اعتدال را به یکدیگر پیوند بزنند.

ارسال نظر: