"تنها درمانگاه فوق تخصصی ویژه بانوان ایران به زودی در شیراز ساخته می‌شود"

کدخبر: 922102

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: عملیات اجرایی این درمانگاه ۱۸ شهریور با تزریق ۱۰ میلیارد تومان توسط یکی از خیرین آغاز می‌شود/ دستگاه آنژیوگرافی دیگری در بیمارستان قلب حضرت زهرا(س) راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمدهادی ایمانیه در مراسم افتتاح دستگاه جدید آنژیوگرافی بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: تنها یک عدد از این دستگاه وارد ایران شده بود که با پیگیری‌های مدیر عامل خانه قلب سالم وارد شیراز شده و در بیمارستان شهید فقیهی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص زمان طولانی راه‌اندازی و خرید دستگاه گفت: مراحل خرید و نصب این‌گونه دستگاه‌ها چندان آسان نیست و حتی بخش خصوصی نیز برای تهیه آنها به زمان نیاز دارد. در راستای طرح تحول در نظام سلامت دستگاه آنژیوگرافی دیگری به زودی در بیمارستان قلب حضرت زهرا(س) راه‌اندازی می‌شود که اعتبارات خرید و راه‌اندازی آن از کمک‌های سفر مقام معظم رهبری تأمین شده است. تا پایان مهر ماه با انتقال بخش شیمی‌درمانی بیمارستان نمازی به بیمارستان شهید فقیهی و اختصاص ساختمان آن به بخش پست آنژیو، دستگاه آنژیوگرافی دیگری نیز در بیمارستان نمازی راه‌اندازی می‌شود که به این ترتیب بخش‌های قلب و عروق در سه بیمارستان دانشگاهی با آمار مراجعه‌‌کنندکان بالا دارای دو دستگاه آنژیوگرافی همزمان می‌شوند و ارائه خدمات و نوبت‌دهی به بیماران با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: در راستای تسهیل ارائه خدمات درمانی دستگاه اکوکاردیوگرافی بیمارستان نمازی با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان و همچنین دستگاه پرایمری پی‌سی‌تی که بیماری‌های حاد قلبی را در اولین ساعات بروز کنترل کرده و از ایجاد صدمات وارده جلوگیری می‌کند در بیمارستان‌های نمازی و قلب حضرت زهرا(س) به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند.

ایمانیه از آغاز فعالیت‌های ساخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌ساز درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان حضرت زینب از 18 شهریور خبر داد و گفت: این درمانگاه که تنها درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ویژه بانوان در ایران است و به ارائه کلیه خدمات درمانی در زمینه‌های مختلف به خانم‌ها می‌پردازد، با تزریق 10 میلیارد تومان توسط یکی از خیرین وارد مراحل ساخت‌و ساز می‌شود.

ارسال نظر: