حجت‌الاسلام ماندگاری: دشمنان اسلام گوهر عفت را نشانه رفته‌اند

کدخبر: 923223

مسئول‌ ستاد قرارگاه عمار در مراسم بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) افزود: امروز برای رفع بسیاری از مشکلات از جمله رفع کمبود آب باید تلاش کنیم تا از رحمت خدا غافل نشویم/ به فرزندان خود احساس مسئولیت را یاد دهیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌لاسلام محمدمهدی ماندگاری شب گذشته در مراسم بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(ع) با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: متأسفانه امروز دشمنان اسلام گوهر عفت را نشانه رفته‌اند؛ چنانچه در ماهواره‌ها ارتباط با محارم، همجنس و افراد همسردار را تبلیغ می‌کنند. متأسفانه مشکلی که با آن امروزه درگیر هستیم مشکل قحطی و کم‌آبی است و در این راه برخی مسئله را بهانه می‌کنند که برای رفع مشکل اول باید تلاش کنیم و سپس منتظر رحمت خدا باشیم.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به سن ازدواج جوانان تأکید کرد و گفت: هرچه سن ازدواج بالاتر می‌رود، تلاش جوانان کمتر می‌شود و بنا به حدیثی از پیامبر(ص) سن مسئولیت‌پذیری فرزندان بین 14 تا 21 سال است؛ لذا باید در این سن مراقب باشیم و به فرزندان خود احساس مسئولیت را یاد دهیم. در تربیت فرزندان نیز باید مراقب باشیم که هر چه طلب کردند بلافاصله و بدون انجام هیچ تلاشی از سوی آنان در اختیارشان قرار ندهیم و باید از آنان بخواهیم که خودشان هم مشارکت و تلاش کنند.

ارسال نظر: