فرمانده تیپ ۳۷ سپاه استان اردبیل: رزمایش‌های ثامن‌الائمه در هشت شهر استان برگزار می‌شود

کدخبر: 925706

حصاری در نشست خبری گفت: در این رزمایش بسیجیان در قالب گردان‌های دفاعی بیت‌المقدس و کوثر حضور پیدا می‌کنند/ امکانات دفاعی ما محدود به جغرافیای داخل کشور نیست

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار فرهنگ مستعد حصاری در نشست خبری رزمایش‌های ثامن الائمه و برنامه‌های هفته دفاع مقدس اردبیل گفت: نمایشگاه فرهنگی رزمی کربلای 1 در منطقه شورابیل برگزار می‌شود. در کنار این رزمایش‌ها نمایشگاه‌های فرهنگی در حوزه تهاجمات فرهنگی، جنگ نرم و هجمه ماهواره‌ها به کانون خانواده برپا می‌شود. این نمایشگاه از 31 شهریورماه در دریاچه شورابیل اردبیل آغاز و در طول هفته دفاع مقدس برای بازدید عموم آزاد است .

وی گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس 20 و 21 شهریور ماه و در هشت شهر اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، مشگین شهر، گرمی، کوثر، بیله سوار و اصلاندوز برگزار خواهد شد. در این رزمایش بسیجیان در قالب گردان‌های دفاعی بیت‌المقدس و کوثر، توان انفرادی و گروهی خود را در زمینه‌های نظامی، دفاعی و رزمی به نمایش خواهند گذاشت .

حصاری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عبور پهباد جاسوسی اسرائیل از آسمان اردبیل و استفاده از پهباد در رزمایش گفت: گفته می‌شود این پهباد از سوی کشورهای شمالی منطقه وارد خاک میهن شده اما ما اعلام می‌کنیم پهباد جاسوسی از آسمان اردبیل عبور نکرده است. امکانات دفاعی کشورمان محدود به جغرافیای خاصی در داخل کشور نیست، برای مقابله با تهاجمات نیروهای مسلح آمادگی کامل را دارند. رزمایش بیت‌المقدس تنها یک لایه از آمادگی نیروها برای مقابله با دشمن است و قرار نیست تمام تجهیزات در رزمایش‌ها به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظر: