رضایی: نیروی انسانی متخصص عامل توسعه پایدار و همه جانبه است

کدخبر: 928327

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظم در نشست شورای راهبردی توسعه چهارمحال وبختیاری گفت: شورای راهبردی استان‌ها می‌تواند نیروهای متخصص و متعهد نظام را با هدف توسعه همه‌جانبه در کنار هم جمع کند

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه در سفر به شهرکرد در نشست شورای راهبردی توسعه چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از 35 سال از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی می گذرد و لازم است در این برهه از زمان، در راستای همگرایی همه جانبه و استفاده از توان همه نیروهای دلسوز نظام استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کشور از دعواها و اختلافات سیاسی و حزبی هزینه های فراوانی داده است، افزود:نیروی انسانی متخصص که نظام جمهوری اسلامی برای آن هزینه کرده است و برای تخصص وی اعتبار هزینه شده است، عامل مهم توسعه پایدار و همه جانبه است.

رضایی با تاکید بر اینکه سیاسیون می توانند در عین داشتن سلیقه سیاسی و حزبی، در راستای اهداف بلند نظام و پیشبرد توسعه و آبادانی مناطق مختلف کشور با یکدیگر همگام و همکار شوند، افزود:می توانیم در موضوعات مشترکی نظیر تحقیقات علمی، آموزش عالی، توسعه بخش کشاورزی و علوم با همدیگر کار کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصاحت نظام ادامه داد:در برخی استان های کشور نیز شوراهای راهبردی توسعه و پیشرفت استان ها با حضور صاحبنظران، محققان، افراد ذی نفوذ و سیاسیون از هر دو جناح کشور تشکیل شده است و امید است این شوراها در راستای همدلی و وحدت نیروها و حل مشکلات استان ها فعالیت کند.

وی ادامه داد:شورای راهبردی استان ها با محوریت استانداری ها، می تواند نیروهای متخصص و متعهد نظام را با هدف توسعه همه جانبه در کنار هم جمع کند.

رضایی از مردم به عنوان عنصر مهم و اساسی در تحقق برنامه های توسعه ای یاد کرد و گفت:اگر بتوانیم در برنامه ها مشارکت و نقش مردم را پر رنگ کنیم می توان به موفقیت آن برنامه امید داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بیان ظرفیت های توسعه ای چهارمحال وبختیاری، افزود:طبیعت و اکوتوریسم، موقعیت مناسب جغرافیایی استان، قرار گرفتن آن در کنار دو استان توسعه یافته خوزستان و اصفهان و تاریخ و میراث گرانبهای قوم بختیاری و دیگر اقوام آن از مزیت هایی است که می توان از آن در راستای توسعه پایدار بهره برد.

در این نشست، جمعی از استانداران چهارمحال وبختیاری در دوران انقلاب، جمعی از سیاسیون، مدیران دستگاه های اجرایی استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور سخنرانی در آیین نکوداشت سردار 'علیمردان خان و بی بی مریم بختیاری' در شهرستان اردل به استان چهارمحال وبختیاری سفر کرده است.​

ارسال نظر: