علی المعاد: دخالت آمریکا در یمن، مردم را به شعار "مرگ بر آمریکا" رساند

کدخبر: 931528

عضو ارشد انصارالله گفت: اخباری در دست داریم که نشان می‌دهد گروه‌های تکفیری و دولت‌های غربی درصدد اخلال در انقلاب یمن هستند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، علی العماد، عضو ارشد جنبش انصارالله امروز در نشست تخصصی "بررسی تحولات یمن"، انقلاب این کشور را "مردمی" خواند و گفت: کشورهای عربی مخصوصا عربستان، طی مدت انقلاب تلاش کردند تا اراده مردم را بشکنند و بر آن‌ها سیطره پیدا کنند.

وی با بیان این که عربستان و آمریکا تلاش کردند انصارالله را القاعده جلوه دهد تا بهانه‌ای برای حمله و دخالت فراهم نمایند، افزود: دولت قبل تلاش زیادی کرد تا بتواند به انصار الله ضربه وارد کند اما ما در مقابل تلاش کردیم تا با اقدامات فرهنگی، نقش دولت‌های غربی را در امور داخلی کشورمان فاش کنیم.

علی العماد با اشاره به تبلیغات منفی علیه انصارالله تصریح کرد: زمانی که انصارالله وارد دولت شد، جریانی به رهبری اخوان المسلمین به مخالفت برخواستند، چنان‌که در 4 منطقه از یمن محاصره شده بودیم و اعضای انصارالله در صنعا ترور می‌شدند و مورد حمایت دولت قرار می‌گرفتند؛ این اقدامات ما را به شعار "مرگ بر آمریکا" رساند.

وی با بیان این که اکنون انصارالله خواستار مشارکت با همه گروه‌ها در عرصه سیاسی است، افزود:‌ مردم ما امروز به دنبال مبارزه با مفسدان و تحقق عدالت هستند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

عضو ارشد انصارالله با بیان این که قطعا کشورهای غربی برای تخریب انصارالله و انقلاب مردم یمن اقدام خواهند کرد، خاطر نشان کرد: اخباری در دست داریم که نشان می‌دهد گروه‌های تکفیری و دولت‌های غربی درصدد اخلال در امور داخلی کشورمان هستند.

ارسال نظر: