آیت‌‌الله خاتمی: نگذارید ولایت مظلوم واقع بشود

کدخبر: 935881

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تکریم غدیر کمتر از تکریم عاشورا نیست/ نسل سوم انقلاب حوادث ابتدای انقلاب و ابتدای رهبری مقام معظم رهبری را نمی‌داند، باید این مسائل را به خوبی برای این نسل تبیین کنیم

به گزارش «نسیم» آیت‌الله سید احمد خاتمی در دیدار با اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر با اشاره به اهمیت بازسازی این واقعه اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر ادای دین به ولایت است و باید همیشه دین خود به ولایت را ادا کرد. سپاه پاسداران در بستر ولایت ایجاد شده است انتظار از سپاه پاسداران این است که همیشه فعال و پویا باشد، با بنیاد بین المللی غدیر هماهنگ باشید تا با استفاده از امکانات یک دیگر یک کار زیبا به نمایش بگذارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مردمی کردن حادثه غدیر بیان کرد: آنچه که مهم است مردمی کردن کار عظیم بازسازی حادثه غدیر است و برای اینکه این کار بین مردم نهادینه شود، مردم را در بازسازی واقعه غدیر مشارکت دهید. همانطوری که تاسوعا و عاشورا تجدید بیعت با ولایت است بازسازی حادثه غدیر هم این گونه است. سخنرانی واقعه غدیر بر عهده ائمه جمعه مناطق باشد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره حادثه غدیر اظهار کرد: جمله امام خمینی(ره) فرمودند غدیر همیشه باید باشد، این جمله را به خوبی کار کنید، نباید بگذاریم که ولایت مظلوم واقع شود.

وی بیان کرد: نسل سوم انقلاب نه حوادث ابتدای انقلاب را می‌داند و نه حوادث ابتدای رهبری مقام معظم رهبری را و ما باید این مسائل را به خوبی برای این نسل تبیین کنیم. گسترش واقعه غدیر را از مدارس شروع کنید و این مسئله مهم برای نسل‌های جوان بازگو کنید.

ارسال نظر: