وزیر کشور: از اعتبارات صندوق توسعه ملی باید برای پیشرفت مناطق محروم استفاده شود

کدخبر: 938912

رحمانی فضلی در جلسه شورای اداری مشگین‌شهر گفت: به استانداران اعلام کردیم علاوه بر بودجه مشخص شده سایر نیازهای خود را در مناطق محروم در قالب بودجه عمومی به ما ابلاغ کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای اداری مشگین‌شهر گفت: بنده در سابق هم به این شهرستان سفر کردم و ذهنیتی در رابطه با این شهرستان داشتم ولی امروز آنچه را که در مورد رونق و پویایی شهر شاهد بودم شایسته مردم این شهرستان ندیدم. بنده به نوبه خودم از استاندار اردبیل تقاضا دارم برای توسعه شهرستان مشگین‌شهر طرح و برنامه خاصی مدنظر داشته باشد تا شاهد باشیم این شهرستان بیشتر از قبل پررونق شود.

وی گفت: ایجاد بازارچه مرزی یکی از خواسته‌های مسئولین این شهرستان از بنده بوده که اگر این کار صورت بگیرد قطعا شهر رونق می‌یابد ولی باید توجه داشته باشیم که این کار نیازمند بررسی و نیز توافق کشور همسایه را باید داشته باشد.

رحمانی فضلی با گلایه از زیباسازی شهر خطاب به مسئولان شهرستان گفت: زیباسازی و محوطه شهری مشگین‌شهر در حد مقبول نبوده و باید سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی با همکاری و مشارکت یکدیگر این مشکل را رفع کنند. سعی خواهیم کرد که اتصال و تبدیل روستای آلنی و پری‌خان به شهر صورت بگیرد. به استانداران اعلام کردیم علاوه بر بودجه مشخص شده سایر احتیاجات خود را در مناطق محروم در قالب بودجه عمومی به ما ابلاغ کنند.

ارسال نظر: