معاون استاندار خراسان رضوی: پروژه‌های سفر ریاست‌جمهوری باید تا اسفندماه افتتاح شود

کدخبر: 946083

واحدی افزود: اکثر پروژه‌ها ملی هستند و به لحاظ اعتبار نیز مشکلی ندارند/ سال گذشته تنها ۳۳ درصد از ابلاغیه اعتبارات پروژه‌های عمرانی محقق شد که امسال تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمدحسن واحدی صبح امروز در جلسه توجیهی نظارت بر پروژه‌های خراسان رضوی تصریح کرد: اعتبارات مربوط به اجرای پروژه‌های سفر ریاست‌جمهوری واریز شده است، این اعتبارات به خزانه نمی‌رود و مستقیم به ذی‌حساب سازمان‌های مربوطه واریز می‌شود زیرا پروژه‌ها ملی است و باید از آن طریق پیگیری شود. از پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به صورت ماهانه بازدید می‌کنیم و این پروژه‌ها باید تا اسفندماه 93 به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: امسال در خصوص تخصیص اعتبار پروژه‌های عمرانی، ابلاغیه 75 درصدی را داشتیم که تاکنون 50 درصد از این ابلاغیه محقق شده، این در حالی است که در کل سال گذشته 33 درصد از اعتبارات محقق شده بود. گزارش‌های مربوط به نظارت از پروژه‌های استان در این دوره طبیعتا واقعی‌تر است و برخی پروژه‌ها نظیر بیمارستان 540 تخت‌خوابی جنب استانداری به دلیل بدهی هشت میلیارد تومانی به پیمانکار و پروژه تعریض جاده قوچان به دلیل بدهی پنج میلیارد تومانی به پیمانکار با روند منفی مواجه هستند. امید می‌رود ابلاغیه مربوط به تخصیص اعتبارات به پروژه‌های استان از 75 درصد به 100 درصد برسد. از دستگاهها می‌خواهیم اگر قصوری از ناظران استانداری مشاهده کردند، آن را به ما اطلاع دهند.

ارسال نظر: