"۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی ابلاغ شد"

کدخبر: 946097

جمشیدی، معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی گفت: از اعتبارات مربوط به پروژه‌های مذکور تنها ۴۲ میلیارد تومان تخصیص نیافته که این میزان اعتبار نیز طی سه هفته آینده تخصیص می‌یابد

به گزارش خبرنگار «نسیم»، رضا جمشیدی صبح امروز در نشست خبری معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی در مشهد تصریح کرد: در زمینه پروژه‌های مربوط به تبادل منطقه‌ای حدود 10 میلیارد تومان بودجه ابلاغ شده است. اعتبارات هشت پروژه ملی استانی‌شده به صورت 100درصد تخصیص یافته، اعتبارات 33 پروژه ملی تا 90 درصد تخصیص یافته، همچنین تخصیص اعتبارات هشت پروژه استانی ملی‌شده نیز در 9 ماهه سال به 100 درصد می‌رسد که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به آب‌رسانی به شهرستان‌های تربت جام و تربت حیدریه، آب‌رسانی از طریق سد ارداک و دوستی به مشهد و پروژه فاضلاب شهرستان سبزوار اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در همین حال پروژه‌های نظیر زیارت و حوادث به ترتیب 12 و 30 میلیارد تومان نیاز به ابلاغ اعتبار دارند و اعتبارات 32 پروژه نیز هنوز ابلاغ نشده است. در زمینه وضعیت بودجه 970 میلیارد تومانی استان نیز 308 میلیارد آن جاری است که از 214 میلیارد تومان اعتبارات غیرعمرانی 69 درصد تخصیص یافته و از بالغ بر 660 میلیارد اعتبارات مربوط به امور عمرانی و تملک دارایی 61.9 درصد یعنی 410 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

ارسال نظر: