سازمان بسیج اساتید انتخاب رئیس جدید صدا و سیما را تبریک گفت

کدخبر: 947335

در پیام سازمان بسیج اساتید به رئیس‌جدید صدا و سیما آمده است: این سازمان با برخورداری از حدود چهل هزار استاد در سطح کشور آمادگی هرگونه همیاری در حوزه‌های مختلف مشاوره‌های راهبردی را با جنابعالی دارد

به گزارش «نسیم»، متن پیام سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور به مناسبت انتصاب محمد سرافراز به عناون رئیس جدید سازمان صدا و سیمل به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد سرافراز

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم

احتراما، بدینوسیله از سوی خود و سازمان بسیج اساتیددانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی کشور کسب افتخار حکم از محضر ولی امر مسلمین جهان و انتصاب شایسته حضرت عالی را به سمت ریاست رسانه ملی صمیمانه تبریک عرض می نمایم. انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی، مؤمن، متعهد و دانشگاهی با تجارب گرانبها در عرصه دانشگاه و رسانه به سکانداری صدا و سیما بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش توسعه ای فراگیر، کیفی گرایی و ایجاد فضای امیدبخش است.

سازمان بسیج اساتیدکشور با برخورداری از حدود چهل هزار استاد در سطح کشور آمادگی هرگونه همیاری در حوزه های مختلف گفتمان سازی و مشاوره های راهبردی را با جنابعالی دارد. از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای جناب عالی مزید توفیقات در جهت رشد و شکوفایی رسانه ملی را مسئلت دارم.

ارسال نظر: