حجت‌الاسلام رجبی: اندیشمندان شش کشور خارجی در همایش بین‌المللی علامه طباطبایی حضور دارند

کدخبر: 948579

دبیر این همایش با اشاره به نقش ۲۱ مرکز داخلی و هشت مرکز خارجی در این همایش افزود: این همایش با ۳۰ محور اصلی و حدود ۷۰۰ محور فرعی یک منبع غنی برای استفاده در پروژه‌ها است

دبیر علمی همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در گفتگو با «نسیم» با اشاره به آغاز برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های علامه طباطبایی در تفسیرالمیزان، در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در قم گفت: کتاب تفسیر المیزان تابلوی تمام نمای شخصیت علمی علامه طباطبایی که حاصل ۲۰ سال تلاش این عالم مجاهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تفسیر المیزان یکی از غنی‌ترین منابع شیعی است، افزود: دانشمندانی از کشورهای عراق، آمریکا، انگلستان، پاکستان، سوریه و غنا فعالیت‌های علمی خوبی در این زمینه انجام داده‌اند و بیش از ۶۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

حجت‌الاسلام رجبی تصریح کرد: این همایش با ۳۰ محور اصلی و حدود ۷۰۰ محور فرعی می‌تواند یک منبع غنی و کامل برای استفاده پروژه‌های سطوح عالی و دکتری باشد.

قائم‌مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)، با بیان اینکه این همایش با قرائت پیام آیت‌الله جوادی‌آملی آغاز می‌شود، عنوان کرد: در این همایش پس از ارائه مقالات آیت‌الله مصباح یزدی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

ارسال نظر: