پژمان‌فر: ایران انعطاف‌های لازم را نشان داده و تمدید مذاکرات هسته‌ای به نفع نظام نیست

کدخبر: 952449

نماینده مردم مشهد در گفتگو با «نسیم» افزود: ایران در قبال تعلیقی که انجام داده تاکنون هیچ نوع همکاری از طرف مقابل ندیده است/ پایبندی یک‌طرفه، نشانه ضعف در ادبیات مذاکره است

نصرالله پژمان‌فر در ادامه این گفتگو تصریح کرد: تمدید مذاکرات به نفع نظام و انقلاب اسلامی ایران نبوده و نیست، چراکه در ارتباط با این موضوع فرصت کافی به طرف مقابل داده شد و اگر قرار بود آنها همکاری کنند و مسائل را پیش ببرند، تاکنون اقدامی انجام می‌دادند اما شاهد بودیم که دشمنان ما درصدد از بین بردن فرصت‌ها هستند. ما به ازای تعلیقی که در فعالیت‌های هسته‌ای انجام دادیم و همکاری‌هایی که با آنها کردیم، هیچ نوع همکاری از طرف مقابل ندیدیم؛ معتقدم همان‌طور که تاکنون نفعی از همکاری با آنها نبرده‌ایم، از این به بعد هم نمی‌بریم.

وی اظهار داشت: مطلع ساختن اسرائیل توسط آمریکا از روند مذاکرات، نشان از اعتماد نابه‌جایی است که مسئولان ما به طرف‌های مقابل داشتند و اعتمادی کردند که قابل دفاع و ارزشمند نیست. بنا بوده که آنها محتویات مذاکرات را به جایی منتقل نکنند اما متأسفانه می‌بینیم که این کار را انجام می‌دهند و لطمه‌های فراوانی را در ارتباط با انتشار این مذاکرات به کشور ما وارد شده است. پایبندی یک‌طرفه به این مسائل نشانه صداقت نیست و نشانه ضعف در ادبیات مذاکره است.

ارسال نظر: