استاندار قم: آزادراه قم-گرمسار با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌‌شود

کدخبر: 955281

حجت‌الاسلام صالحی‌منش افزود: بر اساس تاکید وزیر راه و شهرسازی، این آزادراه پس از ایمن‌سازی کامل، تجهیز آن به دوربین کنترل سرعت و استقرار نیروهای امدادی به بهره‌برداری می‌‌رسد

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام صالحی‌منش در بدو ورود به ایستگاه راه آهن قم، با اشاره به سفر یک‌روزه‌ی خود به تهران برای دیدار با دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی در رابطه با آزادراه قم- گرمسار، ضلع شرقی حرم مطهر و بافت فرسوده‌ی قم گرفته شد.

استاندار قم با بیان اینکه عملیات عمرانی آزادراه قم- گرمسار به اتمام رسیده است، افزود: حسب تاکید وزیر راه و شهرسازی، این آزاد راه پس از ایمن‌سازی کامل، تجهیز آن به دوربین کنترل سرعت و استقرار نیروهای امدادی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه سفر رئیس جمهور به قم برای اواخر امسال تصریح کرد: بهره‌برداری از آزادراه قم- گرمسار و افتتاح صحن و کتابخانه‌ی ضلع شرقی حرم مطهر کریمه‌ی اهل بیت(س) در جریان این سفر انجام خواهد شد. راه‌اندازی قطار جدید تهران- قم و افزایش 3 برابری ظرفیت حمل و نقل مسافر در این مسیر ترغیب مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را در پی دارد. توسعه حمل و نقل ریلی به عنوان بستری ایمن و ارزان برای حمل و نقل مورد توجه مسئولین می‌باشد.

استاندار قم دلیل سفر خود با قطار جدید تهران- قم را ترغیب مردم به استفاده از این وسیله‌ی حمل و نقل عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: صدا و سیما و راه آهن قم باید با اطلاع‌رسانی این افزایش ظرفیت به مردم، زمینه‌ استفاده‌ی بیش از پیش زائرین و مجاورین از قطار را فراهم نمایند.

شایان ذکر است راه آهن قم با افزایش 3 برابری قطار تهران- قم، در سه شیفت رفت و برگشت همه روزه به زائرین و مجاورین شهر مقدس قم خدمات‌رسانی خواهد کرد.

ارسال نظر: