فرمانده انتظامی کرمانشاه: اختلاس هشت میلیارد تومانی در استان کشف شد

کدخبر: 955775

سردار امان‌اللهی افزود: این اختلاس توسط مسئول پست بانک یکی از شهرستان‌های استان انجام شده بود/ شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به حساب پست بانک بازگردانده و متهم تحویل مراجع قضایی شده است

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی عنوان کرد: سازمان بازرسی استان کرمانشاه گزارش داد که مسئول پست بانک یکی از شهرستان‌های استان با اعمال متقلبانه، ضمن دریافت وجه از مشتریان و واریز آن به حسابشان و در نهایت برداشت و انتقال وجه به حساب خود، اقدام به اختلاس کرده است. در بررسی‌های دیگر مشخص شد، این شخص با صدور سند در سرفصل حساب بانک و چک‌های فروخته شده، مبلغ هشت میلیارد و 16 میلیون تومان از اموال پست بانک را تصاحب کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما با انجام تحقیقات جامع و علمی و جمع‌آوری اسناد و مدارک لازم به اتهام انتسابی اعتراف کرد و مبلغ شش میلیارد و 200 میلیون تومان از وجوه مذکور به حساب پست بانک بازگردانده شد. متهم نسبت به مبلغ باقی مانده رضایت مشتریان را جلب کرده است. از این رو به اتهام اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

ارسال نظر: