سردار سلامی: توانسته‌ایم دشمن را تا دریای مدیترانه عقب برانیم

کدخبر: 956631

جانشین فرمانده سپاه در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: پهباد‌های ما قادر هستند تا سه هزار کیلومتر پرواز کرده و تصاویر را به صورت آنلاین مخابره کنند/ امروز هواداران انقلاب اسلامی در عراق، این کشور را مدیریت می‌کنند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار سلامی در کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشجویانی که ذهن‌هایشان را به دشمن نفروختند و به پدیده فرار مغزها نه گفتند و برای اعتلای این سرزمین و مردمانش تلاش کردند توانستند در میدان علم و تکنولوژی و فناوری به قدرت‌های بزرگ نزدیک شوند و شگفتی بیافرینند. قدرت دفاعی ما نمونه بارزی از این شگفتی است. قدرت دفاعی ما اکنون آنچنان پیشرفته و کارآمد و بازدارنده است که هیچ قدرتی حتی در خیال خود نمی‌تواند نگاه تهدید آمیزی به ایران داشته باشد.

وی گفت: امروز هواداران انقلاب اسلامی در عراق، عراق را مدیریت می‌کند. امروزه آمریکا به باشگاه ورشکستگان سیاسی پیوسته است. قبلا ما فقط یک حزب‌الله در لبنان داشیم ولی اکنون ما دارای یک نیروی بسیج مردمی در سوریه و یک بسیج عظیم از جوانان شیعی در عراق و در یمن هستیم که اکنون در حال بازپس گیری سرزمین‌هایشان از دست کفار هستند.

وی با بیان اینکه کشور ما به مدد تلاش جامعه علمی و دانشگاهی توانسته با مدیرت جهادی تحریم‌های دشمنان را خنثی کنند، گفت: در سایه همین تلاش‌ها کشور ما هیچکاه رنگ و بوی یک کشور تحریم شده بین‌المللی را بخود نگرفت و در این مدت پیروزی‌های چشمگیری هم بدست آوردیم. نمونه‌ای از این پیروزی‌ها ساخت موشکهای زمین به زمین است که قادر است شناورهای دشمنان را در دریا تعقیب و مورد هدف قرار دهد. پهباد‌های ما قادرند تا سه هزار کیلومتر پرواز کرده و تصاویر را به صورت آنلاین مخابره کنند. ما اکنون با الگوگیری از عاشورا توانسته‌ایم راه غلبه بر دشمنان را بیاموزیم و دشمن را تا دریای مدیترانه عقب برانیم .

سلامی اظهار داشت: قدردانی مردم ما از مقام شامخ شهدا و تکریم بازماندگان آنها به این دلیل است که عزت و امنیت و اعتبار و سربلندی و آزادی امروز ما مرهون دو نعمت الهی یعنی امامت و ولایت فقیه و شهیدان اتصال یافته با روح ولایت است. از آنجا که دانشجویان قدرت متفکره و نیروی پیشران جامعه در زمینه علمی و اعتقادی و فرهنگی جامعه ما هستند ذهن و دل آنها مورد تهاجم دشمنان است. دشمن می‌خواهد اندیشه و تفکر و اعتقاد و باور و جهان‌بینی دانشجویان ما را معماری و نقاشی کند.

ارسال نظر: