مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه: زمستان امسال قطعی گاز نداریم

کدخبر: 958608

فانی افزود: اگر مصرف گاز به صورت بهینه و صحیح باشد،‌ در زمستان امسال جز موارد استثنایی قطعی نخواهیم داشت/ در شرایط فعلی مشکلی در توزیع گاز استان وجود ندارد و پیش‌بینی‌ لازم در این زمینه صورت گرفته است

سید حمید فانی، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در گفتگو با «نسیم» عنوان کرد: برای تامین گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی در گازرسانی فصل زمستان، از فصل تابستان آمادگی کامل در دستور کار شرکت گاز بوده است و ایستگاه‌ها و تمام تاسیسات شرکت را اورهال کرده‌ایم. از سوی دیگر در بالا دست شرکت گاز استان مراکز عرضه گاز وجود دارد که باید گاز از پالایشگاه عسلویه به استان ما منتقل شود.

وی با بیان اینکه کرمانشاه از دو قسمت ایلام و عسلویه گاز را دریافت می‌کند، افزود: گاز باید با فشار مناسب در اختیار ما قرار گیرد که بتوانیم آن را توزیع کنیم. در شرایط فعلی در روند توزیع گاز در استان مشکلی وجود ندارد و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است. هم‌چنین در یک سال گذشته توسعه زیادی در شبکه گاز استان انجام شده است.

فانی گفت: تقاضای ما از مردم استان استفاده صحیح از گاز شهری است. مصرف گاز حق همه مردم است و ما نمی‌خواهیم مشترکان را در سختی قرار دهیم. بنابراین شایسته است مردم ضمن داشتن رفاه نسبی، گاز را درست مصرف کنند و به صورتی نباشد که فضای خانه آنقدر گرم شود که نیاز به باز کردن در و پنجره‌ها باشد.

ارسال نظر: