اساسنامه شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری براساس مصوبه هیات وزیران اصلاح شد

کدخبر: 959747

براساس مصوبه هیئت وزیران ماده ۶ اساسنامه شرکت سهامی آب منطقه‌ای چهار محال و بختیاری اصلاح شده و سرمایه این شرکت به پانصد و بیست و دو میلیارد و یکصد و ده میلیون ریال افزایش یافت

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، براساس مصوبه هیئت وزیران ماده 6 اساسنامه شرکت سهامی آب منطقه‌ای چهار محال و بختیاری اصلاح شده و سرمایه این شرکت به پانصد و بیست و دو میلیارد و یکصد و ده میلیون ریال افزایش یافت.

در مصوبه هیئت وزیران آمده است که متن زیر جایگزین ماده 6 اساسنامه شرکت سهامی آب منطقه‌ای چهار محال و بختیاری موضوع تصویب نامه شماره 35185/ت 33095 مورخ 15/6/1384 می‌شود:

ماده 6- سرمایه شرکت مبلغ پانصد و بیست و دو میلیارد و یکصد و ده میلیون ریال است که به پانصد و بیست و دو هزار و یکصد و ده سهم یک میلیون ریالی منقسم گردیده و تماما متعلق به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران است. افزایش سرمایه یاد شده از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و طرح‌های غیرانتفاعی تأمین شده است.

این متن به تأیید شورای نگهبان رسیده و اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ 16/9/1393 برای اجرا به وزارت نیرو ابلاغ کرد.

متن ماده قبلی به شرح زیر بود:

ماده 6- سرمایه شرکت مبلغ ده میلیون(000ر000ر10) ریال می‌باشد که به ده سهم یک میلیون ریالی منقسم شده است و تماما متعلق به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران می‌باشد و پرداخت شده‌ است‌.

ارسال نظر: