استاندار اردبیل: از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم

کدخبر: 969980

مجید خدابخش گفت: مطبوعات و رسانه‌های استان در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در اردبیل تلاش کنند/ برخی اخبار داخلی توسط رسانه‌های دشمن بزرگ‌نمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مجید خدابخش در مراسم افتتاح دفتر منطقه‌ای خبرگزاری ایسنا در اردبیل اظهار داشت: دولت تدبیر و امید از نقد منصفانه مدیران و مسئولان در راستای توسعه کشور کاملا استقبال کرده و در صدد محدودیت آنها نیست. امروزه بخشی از توفیقاتی که در استان ایجاد شده مدیون نقد منصفانه اصحاب رسانه است به خصوص دستاوردهایی که بعد از سفر ریاست جمهوری به استان به دست آمده توسط رسانه‌ها به خوبی انعکاس داده شد. دولت به هیچ وجه نیازمند رسانه‌های مجیزگو و مدیحه‌سر ا نیست ولی رسانه‌ها باید اخبار را آنگونه که اتفاق می‌افتد و بدون کم‌کاست به اطلاع عموم برسانند.

خدابخش با بیان اینکه متاسفانه برخی اخبار داخلی توسط رسانه‌های دشمن بزرگ‌نمایی می‌شود، گفت: رسانه‌های داخلی با انتشار برخی اخبار بهانه بدست دشمن ندهند. مطبوعات و رسانه‌های استان در راستای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در اردبیل تلاش کنند. نقد منصفانه نه تنها آرامش جامعه را بهم نمیزند بلکه موجب توسعه منطقه می‌شود و برخی از همین اخبار رسانه‌ها موجب شده مشکلات منطقه حل شود.

وی گفت: متاسفانه استان اردبیل در حوزه پیشرفت و توسعه چندین دهه از استان‌های برخوردار عقب مانده است، رسانه‌های استان تلاش کنند تا با فرهنگ‌سازی درست و با ارائه نقد کارشناسی استان را به سمت پیشرفت سوق دهند. رهایی از عقب‌ماندگی فرهنگی و اقتصادی نیازمند همراهی همه ارکان جامه به خصوص رسانه‌ها است. بدون توسعه همه‌جانبه قادر نخواهیم بود درآمد را در جامعه افزایش داده و ایجاد رفاه کنیم.

ارسال نظر: