رئیس سازمان بسج اساتید حوزه علمیه قم: رشد تکفر سکولار تهدیدی برای طلاب است

کدخبر: 972529

عابدی افزود: امروزه برخی از کتاب‌ها افکار نظام را تهدید می‌کند و می‌توان از کتاب‌های علمی و ارزشی به عنوان حجاب ولایت فقیه و روحانیت نام برد/ حرکت بسیج اساتید حوزه علمیه با تاخیر آغاز شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام احمد عابدی چهارشنبه شب در گردهمایی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: 26 هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور به عضویت سازمان بسیج اساتید درآمده‌اند اما حرکت بسیج اساتید حوزه علمیه کمی با تاخیر آغاز شده است.

رئیس سازمان بسج اساتید حوزه علمیه قم اضافه کرد:‌ از پنج هزار سال تاریخ بشر که چهار هزار و 600 سال آن انسان‌ها در حال جنگیدن بوده‌اند تنها 400 سال جنگی رخ نداده است که در این سال‌ها نیز یا جنگ به تازگی به پایان رسیده یا اینکه به دنبال تهیه مقدمات جنگ بوده است و جنگ‌ها در دوره‌های مختلف از شرایط ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند و انقلاب اسلامی نیز در عرصه‌های مختلف برای دفاع از آرمان‌های خود تلاش کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال اختلاف میان مذاهب اسلامی است، عنوان کرد: امروزه دشمن به درگیری میان مسلمانان نظاره می‌کند و در این میان بسیاری از افراد گمراه برای سود دشمن جنگ‌های داخلی را گسترش می‌دهند. عابدی خطارنشان کرد: امروزه برخی از کتاب‌ها افکار نظام را تهدید می‌کند و می‌توان از کتاب‌های علمی و ارزشی به عنوان حجاب ولایت فقیه و روحانیت نام برد.

حجت‌الاسلام احمد عابدی رشد تفکر سکولار و لیبرالی تهدید برای طلاب حوزه‌های علمیه خواند و مطرح کرد: انقلاب اسلامی به تقویت جایگاه مراجع و روحانیت کمک کرد به همین علت بسیاری از مسئولان کشوری برای گرفتن پند و اندرز نزد مراجع تقلید می‌آیند.

ارسال نظر: