مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی: دشمن عقلانیت و منطق اسلام را هدف قرار داده است

کدخبر: 972826

مرویان حسینی گفت: غرب به دنبال مهار اسلام از درون است/ نقشی که امروز عربستان در پایین نگاه داشتن قیمت نفت برای مهار ایران بازی می‌کند، مانند نقش ایرانِ قبل از انقلاب در منطقه است

به گزارش خبرنگار «نسیم» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: نقشی که عربستان برای آمریکا پیاده می‌کند و قیمت نفت را پایین نگاه می‌دارد تا غرب در برابر توسعه ایران بتواند توازن ایجاد کند مانند نقشی است که ایران قبل از انقلاب در خاورمیانه برای آمریکا بازی می‌کرد. امام با استقامت در راه حق‌طلبی تبعید و زندان را به جان خرید و جوانان ما بانشاط و مقاوم در برابر دشمن ایستادند و روحیه محرم را در بین مردم زنده نکاه داشتند.

حجت‌الاسلام مرویان حسینی گفت: امروز دانشمندان ایرانی در تمام جهان فهرستی از توانمندی‌های خود ارائه کرده‌اند. دشمن از اول انقلاب به شکل‌های گوناگون تلاش کرده در برابر انقلاب ملت مانع ایجاد کند و شیعه‌هراسی را در منطقه گسترش بدهد و رهبر معظم انقلاب نیز تدبیر تقریب مذاهب را در پیش گرفته‌اند.

دوام انقلاب به توسل به اهل بیت بوده و هست، دشمنان موج اسلام‌هراسی را ایجاد کرده‌اند.

با اینکه دشمن تلاش کرده جلوی موج بیداری اسلامی را بگیرد اما این موج جهان و منطقه را کاملا درگیر خود کرده، غرب برای مقابله با این حرکت با ایجاد اسلام‌هراسی از درون به دنبال مهار موج است.

دشمنان تلاش دارند عقلانیت و منطق اسلام را با حرکات تندروانه در داخل جهان اسلام و استفاده از نمود خارجی آن بپوشانند.

ارسال نظر: