آیت‌الله علم‌الهدی: دشمن معتقد است تا وقتی مردم پای انقلاب هستند مذاکرات فایده‌ ندارد

کدخبر: 976583

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید ماهیت انقلاب تبیین شود، برپایی جشنواره تئاتر و سینما به تنهایی توان تبیین‌ ماهیت انقلاب را ندارد/ پیروزی‌های امروز ما با بهمن ۵۷ قابل قیاس نیست

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله علم‌الهدی شب گذشته در مراسم گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: امروز اگر از انقلاب حرف می‌زنیم باید طوری باشد که به درد این نسل بخورد، بنابراین حوادث روی داده در آن زمان به صورت یک امانت به دست این نسل سپرده شده است . این نظام به عنوان بستر انقلاب و توسعه بنا شده تا رشد پیدا کند و امت یکپارچه به وجود بیاید و دکترین سیاسی به مردم دنیا به وسیله این انقلاب نشان داده شود تا مردم این آمادگی را داشته باشند که زمینه وجود مقدس امام زمان(عج) و اصلاح جهانی فراهم شود . در 22 بهمن هیچ چیز جز اراده و قدرت خداوند معنا نداشت.حرف اول امام راحل(ره) این بود که این انقلاب باید صادر شود، بنابراین امام راحل از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کردند .

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: این انقلاب، انقلاب انبیاء است، چراکه آمده تا دنیا را توسعه دهد تا برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) آماده شود، بنابراین اگر در کشور دعوایی نیز وجود دارد بر سر همین مسائل است تا ارزش‌های دین زیرسئوال نرود و تمام فریادهای ما به همین دلیل است تا مظاهر بی‌حجابی را در کشور مشاهده نکنیم و یا قوانینی تصویب نشود که ارزش‌های دین را زیر سئوال ببرد . شهدای این انقلاب و جنگ تحمیلی نیز به دنبال حاکمیت دین و پیاده‌سازی اصل انقلاب در این کشور بودند .

امام جمعه مشهد گفت: انقلاب ما 36 ساله شده است، مردم ما بحران‌ها را اداره کردند و در مقابل توطئه‌ها را مدیریت کردند . مردم ما از قوم حضرت موسی متدین‌تر هستند و روزی که امام(ره) از دنیا رفتند با همان قدرت و حکمت، مقام معظم رهبری اداره این حکومت را بر عهده گرفتند و مردم نیز در کنار ولایت‌فقیه از آرمان‌های این نظام اسلامی دفاع کردند، این اسلام‌گرایی که امروز در دنیا حاکم شده است و همه معادلات دنیای استکبار را در منطقه به هم زده است، نتیجه پیروزی ماست .

وی افزود: آمریکا تصمیم گرفت که بشار اسد نباشد، اما ما گفتیم باید او در این کشور حضور داشته باشد و این پیروزی ماست، امروز بعد از گذشت 25 سال از جنگ تحمیلی، پرچم انقلاب ما در جنوب لبنان و لب مرز اسرائیل برپاست و تصویر مقام معظم رهبری در مرزهای اسرائیلی خار چشم آنها شده است .

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روزی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد یک عده از کارشناس سیاسی تصور می‌کردند بعد از رحلت امام(ره) فضای کشور مانند لبنان می‌شود و مردم به جان هم می‌افتند و کشور تجزیه می‌شود، اما امروز موشک‌سازی ایران دنیا را متحیر کرده، به طوری که سید حسن نصرالله می‌گوید تا 300 هزار موشک می‌توانیم به سمت اسرائیل پرتاب کنیم و این‌ها به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است.

مجله آمریکایی"ویک" نوشته است که رهبر ایران حکمت و خرد دارد و خلاق و زمان‌شناس است و با مخاطب قرار دادن جوانان اروپا و آمریکا، بزرگ‌ترین حمله را علیه غرب انجام داده است . امروز پیروزی ما با بهمن 57 قابل قیاس نیست، تمام قدرت‌های دنیا در مقابل ما ایستاده‌اند و دشمن بر این عقیده است که تا زمانی که بر این انقلاب استوار هستید مذاکرات فایده‌ای ندارد، اما ما بر سر آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌ایم، چراکه امروز سرنوشت این انقلاب به سرنوشت اسلام گره خورده است .

ارسال نظر: