حداد عادل: در داخل آمریکا بر سر مسأله ایران رقابت وجود دارد

کدخبر: 987658

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال «نسیم»، درخصوص نامه ۴۷ عضو کنگره آمریکا به رهبری درباره مذاکرات گفت: این نامه‌ها را نتیجه صف‌بندی‌های سیاست داخلی آمریکا می‌دانم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، غلامعلی حداد عادل در حاشیه رونمایی از کتاب خود درترنجستان بهشت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال «نسیم»، در خصوص نامه 47 عضو کنگره آمریکا به رهبری و نتیجه مذاکرات گفت: تصور می‌کنم در داخل آمریکا یک رقابتی بر سر مسئله ایران وجود دارد که در واقع این نامه‌ها را نتیجه صف‌بندی‌های سیاست داخلی آمریکا می‌دانم.

وی افزود: آنچیزی که برای ما اهمیت دارد حفظ عزت و منافع ملی کشور است و پایان تحریم‌های ظالمانه از دیگر خواسته‌های ما است که امیدواریم در مذاکرات حاصل شود.

حداد عادل ادامه داد: اگر رئیس جمهور دیگری در آمریکا به روی کار آید و تصمیم دیگری بیگیرد ما هم متناسب با آن تصمیمات اقدام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص سال اقتصاد و فرهنگ و ارزیابی او در انتهای این سال گفت: از رهبری باید تشکل کرد که توجه ما را به دو رکن اساسی در آغاز سال جلب کردند از امثال خودم هم گله دارم که نتوانستیم آنچنان که شایسته ملت است از لحاظ اقتصادی و فرهنگی در خدمت ملت باشیم البته این مسئله نباید به سال 93 محدود شود پس در سال‌های آینده نیز باید پیش روی ما قرار داشته باشد.

ارسال نظر: