سلیمی: عدم اعتقاد به استفاده از ظرفیت‌های داخلی مانع بزرگی در مسیر توسعه اقتصادی است

کدخبر: 990319

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با «نسیم» گفت: شعار سال جدید که از سوی رهبری تعیین شده نباید در حد شعار باقی بماند بلکه عملکرد صحیح مسئولان باید موجب اصلاح ساختار اقتصادی کشور شود

علیرضا سلیمی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار «نسیم» با بیان اینکه شعار سال جدید باید در عمل از سوی مسئولان دولتی و مردم جلوه کند،افزود: متأسفانه در سال گذشته شعار سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی ومدیریت جهادی بود به چند دلیل محقق نشد که مهمترین آن نداشتن اراده جدی از سوی مسئولان دولتی بود.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: امسال باید در جهت تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود باید به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه ویژه‌ای شود چرا که عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی که برخی مسئولان بر آن اعتقاد ندارند مانع بزرگی در مسیر رشد اقتصادی کشور است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ساختارهای اقتصادی کشور باید اصلاح شود یادآور شد: عملکرد مسئولان دولتی باید به سمت اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور به ویژه در بحث قاچاق باشد. ضمن اینکه باید وابستگی ما به نفت کمتر شده و دست تولیدکنندگان برای همراهی در مسیر رشد اقتصادی از زنجیر باز شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون مسئولان دولتی به جای اینکه در جناح‌های مختلف مقابل هم بوده و به دنبال مچ‌گیری از رقیب باشند باید موانع رشد اقتصادی کشور را شناسایی کرده و با اتحاد در این مسیر در کنار هم قرار بگیرند.

ارسال نظر: