حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا: آیت‌الله مهدوی کنی عالم با عمل بود

کدخبر: 1031907

این استاد اخلاق در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: ایشان تمام عمر خود را در راه مکتب فقه جعفری سپری کردند/ آیت‌الله مهدوی کنی همواره در کنار امام و رهبری بودند/ امروز تضعیف رهبری بالاترین گناه است

به گزارش «نسیم»، حجت‌الاسلام سیدعبدالله فاطمی‌نیا استاد اخلاق در مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله مهدوی کنی در مسجد دانشگاه امام صادق(ع)گفت: آیت‌الله مهدوی کنی عالم با عمل بود که اخلاق از مزیت‌های بزرگ ایشان محسوب می‌شد.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی همواره در کنار امام و رهبری بودند و عمری را در همراه امام و رهبری به مبارزه پرداخت.

حجت الاسلام فاطمی نیا آیت الله مهدوی کنی را عالمی بزرگوار دانست که تمام عمر خود را در راه مکتب فقه جعفری سپری کرد.

وی استادان و دانشجویان را به تفقه در دین و مکتب جعفری دعوت کرد و افزود: مکتب امام صادق (ع) آنقدر بزرگ است که فقاهت و اجتهاد تنها بخشی جزیی از آن است.

حجت الاسلام فاطمی نیا افزود: فقه امام صادق (ع) ، مسائل شرعیه ، اخلاق ، عرفان و کلام است و همه دانشمندان گمشدگانشان را در مکتب امام صادق می یابند.

وی همچنین با اشاره به آغاز محرم و صفر گفت: در این دو ماه باید فلسفه قیام ابا عبدالله الحسین روشن شود و حواسمان باشد که مکتب را نکوبیم.

این استاد اخلاق با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به سادگی به‌دست ما نرسیده، گفت: امروز تضعیف رهبری بالاترین گناه است؛ چراکه این اقدام یک کشتی 70 میلیونی را سوراخ می‌کند.

در حاشیه این مراسم از سه جلد کتاب رونمایی شد.

کتاب نقطه های آغاز در مدیریت اسلامی که فصل اول آن نوشته مرحوم آیت الله مهدوی کنی است یکی از این سه کتاب بود.

قاعده ضمان ید، شامل تقریرات درس خارج آیت الله مهدوی کنی و کتاب رهنمای بصیر، مجموعه رساله های راهنمایی شده توسط آن مرحوم دو کتاب دیگر رونمایی شده در این مراسم بود.

ارسال نظر: