نامه‌ی جمعی از فارغ التحصیلان مجمع حزب الله به محسنی اژه‌ای

کدخبر: 2375722

نسیم‌آنلاین: جمعی از اعضای سابق مجمع حزب الله دانشگاه علم و صنعت در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده امیرتفرشی و آزادی او شدند. متن نامه به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای اژه ای

ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

احتراما، ما جمعی از اعضای سابق مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت ایران، مطلع گشتیم دادگستری ساری یکی از اعضای پیشین این تشکل آقای امیر تفرشی را بازداشت نموده است. در این خصوص چند نکته قابل ذکر است:

1- نحوه دستگیری

به اذعان خانواده ایشان، نحوه دستگیری، خلاف عرف و به دور از شان یک فعال اجتماعی بوده است و به نظر می‌رسد تلاش در جهت امنیتی جلوه دادن موضوع باشد. شایان ذکر است فعالیت‌های نامبرده به صورت آشکار در شبکه های اجتماعی با اسم و مشخصات حقیقی صورت گرفته است که در آنها نظرات خود را صراحتا بیان می‌کرده است. مرور این فعالیت به صورت واضح نشان می دهد که هیچگونه دعوت به آشوبی در آن‌ها صورت نگرفته است بلکه برعکس فاصله‌گذاری مشخصی از جریان ضدانقلاب و برانداز وجود داشته و صرفا نقد برخی از رویه‌های موجود است.

2- برخورد با فعالین اجتماعی:

خط برخورد با دلسوزان نظام و فعالین اجتماعی که هیچگونه سابقه دعوت به آشوب نداشته اند بسیار خطرناک است. در صورت ادامه این خط در بدنه نیروهای امنیتی و قضایی، مصلحین و دلسوزان انقلاب دلسرد شده و با بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری منافات دارد.

در پایان با عنایت به شناسنامه دار بود جریان عدالت خواهی و تشکل مجمع دانشجویان حزب الله، جمع ما خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده ایشان و آزادی نامبرده تا تکمیل پرونده است. امید که با حسن نظر حضرتعالی و تفکیک میان خط اصلاح و آشوب در آینده شاهد چنین برخوردهایی نباشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

1-احسان سالاری

2-علی ابراهیمی

3-مجید شاکری

4-فرهاد بیضایی

5-محمد مالکی

6-مجید آنت

7-محمد نظمی

8-عباس غفوری

9-هادی قدیمی

10-مرتضی رستمی

11-مهدی شکرگذار

12-محمدصادق کربلایی‌زاده

13-محسن شاطری

14-عباس آخوندی

15-محمد سالاری

16-هامون سلیمانی

 

ارسال نظر: