اسامی فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد

کدخبر: 2376376
خبرنگار:

مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و‌نمایش سازمان سینمایی اسامی فیلم‌های اکران نوروز 1402 را اعلام کرد. نمایش فیلم‌ها از 24 اسفند آغاز خواهد شد.

به گزارش نسیم‌آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و‌نمایش سازمان سینمایی اسامی فیلم‌های اکران نوروزی را اعلام کرد. بر این اساس در نوروز 1402 شاهد اکران فیلم‌های «غریب»، «ملاقات با جادوگر»، «فسیل» و «عروس خیابان فرشته» خواهیم بود و نمایش این آثار از 24 اسفندماه در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.

سهرابی در این مورد گفت: «با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با عیدفطر شرایط اکران نوروزی متفاوت‌تر از سال‌های قبل بوده و تمایل برخی صاحبان آثار به اکران همزمان با عید سعید فطر، کار چینش فیلم‌ها و رعایت تنوع مضمونی و محتوایی آثار را کمی سخت کرد که با همکاری تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان فیلم‌ها و شورای صنفی، چینش آثار برای اکران نوروز به شکلی مناسب انجام شد.»

سهرابی همچنین در این مورد ادامه داد: «انتظار می‌رود با ترکیب فیلم‌ها در ژانرهای مختلف همچون دفاع مقدس، اجتماعی و کمدی در ایام نوروز و البته ایام ماه مبارک و بالاخص شب‌های این ماه مبارک شاهد رونق بیشتر سینماها و استقبال مخاطبان باشیم.»

مدیرکل دفتر نظارت بر نمایش و عرضه فیلم سازمان سینمایی همچنین درمورد ادامه اکران فیلم‌های فعلی روی پرده نیز خبر داد که تعداد محدودی از آنها «چنانچه کف فروش خود را حفظ کنند» تا عید فطر بر روی پرده خواهند بود.

 

 

 

ارسال نظر: