فیلم‌های جدید فردا روی پرده می‌روند

کدخبر: 2378823
خبرنگار:

در یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های سینما، فردا چهارشنبه پنج فیلم جدید در سراسر سینماهای کشور اکران خواهند شد.

به گزارش ایسنا قرارداد سرگروهی فیلم‌های «ویلای ساحلی»، «ضد»، «ورود و خروج ممنوع»، «مسافری از گانورا» و «پالایشگاه» ثبت شده و از فردا چهارشنبه ۱۵ آذر در سینماهای سراسر کشور اکران خواهند شد. 

شاید یکی از مهم‌ترین این اکران‌ها فیلم «ویلای ساحلی» باشد. پیش از این ایرنا درباره اکران این فیلم گزارش داده بود که قرار بوده این اثر از اوایل مهرماه و پس از اتمام ماه صفر به روی پرده برود که این اتفاق پس از نهایی شدن اکران کمدی هتل و در جهت جلوگیری از فیلم‌سوزی به تاخیر افتاد.

اکران ویلای ساحلی از آن حیث مهم است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به سینماها بکشاند. از یک‌سو، طرفداران سفت‌وسخت سینما و منتقدان، برای تماشای فیلمی از کارگردان محبوبشان به سینما می‌روند و از سوی دیگر، مخاطبان عادی، مشتاق تماشای نخستین رویارویی زوج پرمخاطب یعنی رضا عطاران و پژمان جمشیدی هستند.

اکران این فیلم در یکی از بهترین زمان‌های ۶ ماه دوم سال، می‌تواند موجی از مخاطبان را به سینماها کشانده و تضمین‌کننده گیشه تا چند ماه باشد. به این ترتیب، فرآیند گیشه هزار میلیاردی، تاحدود زیادی تسهیل شده و اتفاق‌های خوبی طی ماه‌های آینده در انتظار سینمای ایران خواهد بود.

عیاری، فیلمبرداری ویلای ساحلی را از اوایل مهر سال گذشته در شمال کشور کلید زده بود. علاوه بر عطاران و جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی، شووار کریم‌زاده، علی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نیز در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند.

همچنین فیلم «ضد» پس از دو سال توقف، «ورود و خروج ممنوع» بعنوان اولین فیلم با کارگردانی یک روحانی، «مسافری از گانورا» که یک انیمیشن تخیلی است و همچنین «پالایشگاه» که در جشنواره فجر چهل و یکم به نمایش درآمده بود روی پرده خواهند رفت.

ارسال نظر: