الهه راستگو: نتیجه مذاکرات هرچه باشد همبستگی سیاسی دولت و ملت است

کدخبر: 1012611

رئیس ستاد سازمان‌های مردم‌‌نهاد شهر تهران گفت: روز قدس تاکید بر این پیام امام راحل (ره) است که قدس تنها نیست/ جنایات در سوریه، یمن و یا کشتارهای داعش، چهره منفور رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نمایان ساخت

به گزارش «نسیم»، الهه راستگو رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روز قدس که پیش از ظهر امروز با حضور گسترده و پرشور مردمی برگزار شد درمیان فعالان سازمانهای مردم نهاد شهر تهران آزادسازی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را مهمترین هدف مسلمانان عنوان کرد و اظهارداشت: روز قدس تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره) جهت مقابله با پدیده شوم صهیونیسم جهانی بود که امروز علاوه بر پاسداشت این مسئله بیانگر وحدت مسلمانان است .

وی حضور پرانسجام مردم در این روز را نه تنها به دلیل تکلیف شرعی و دینی مسلمان بلکه به معنای مخالفت جهان اسلام با موجودیت پلید رژیم غاصب صهیونیسم دانست و افزود: همانگونه که امام خمینی فرمودند این روز، روز جدایی حق و باطل است و مردم در این روز بر این پیام تاکید خواهند کرد که قدس تنها نیست .

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به تاکید امام راحل (ره) بر همبستگی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اشاره کرد و گفت: چراکه قدس سرزمینی برای پیروان همه ادیان آسمانی است و لزوم پشتیبانی و حمایت از مظلوم از تکالیف دینی و شرعی هر مسلمان است .

راستگو در ادامه روز قدس را مرور دوباره پرونده بی شرمانه رژیم کودک کش و دژخیمان صهیونیسم ذکر کرد و افزود: مردم با حضور مقتدرانه خود بار دیگر ثابت کردند که نه تنها قدس و جنایات صهیونیسم فراموش نشده بلکه با این اتحاد قادرند صهیونیسم را از صحنه روزگار محو نمایند . وی در ادامه تحولات صورت پذیرفته در کشورهایی چون لیبی و مصر را نمونه ای از بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: اگرچه جنایات صورت پذیرفته در سوریه، یمن و یا کشتار گروههای تروریستی همچون داعش چهره منفور این رژیم را بیش از پیش نمایان ساخته اما قطعا با حفظ اتحاد، اثری از این ظلم پابرجا نخواهد ماند چراکه روز قدس نمایش پیروزی حق در مقابل باطل است .

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نمونه بارز دیگر این اتحاد را یکپارچگی سیاسی مردم در خصوص مسئله هسته ای عنوان کرد و گفت: پشتیبانی ملت از دولت دومین هدف حضور مردم در راهپیمایی امروز بود که باید گفت نتیجه مذاکرات هرچه باشد برآمده از رای ملت و دولت و اتحاد نظر آنان در مسائل است چراکه همواره این گونه بوده است .

راستگو با تاکید براینکه در سایه حضور رهبری و انسجام مردم هیچ توطئه ای کارساز نخواهد بود خاطرنشان کرد: اما همانگونه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند امنیت اسرائیل حتی در صورت توافق نیز تامین نخواهد شد .

گفتنی است بازدید رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران از غرفه های دستاوردهای سازمانهای مردم نهاد برپاشده در حاشیه راهپیمایی، متناسب با فعالیت کارگروههای تخصصی پانزده گانه از دیگر بخشهای این مراسم بود .

ارسال نظر: