انتقاد پیرهادی از فعالیت فرماندهی شده برای آسیب رساندن به حج در شبکه‌های اجتماعی

کدخبر: 1028738

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران،‌ گفت:‌ در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای کاملا فرماندهی شده درصدد هستند که از ارزش معنوی مراسم حج بکاهند که خواهش دارم مردم نسبت به این مسایل بی‌تفاوت نباشند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محسن پیرهادی صبح امروز درهمایش بزرگ بسیجیان شهرداری تهران با بیان اینکه در مکتب ما معنای دفاع مقدس و جنگیدن متفاوت است،‌ اظهار کرد: جنگ برای ما از جنس باورمندی و یقین بود، دوران دفاع مقدس برای ما امتحانی بود. دورانی که می‌توانیم به آن اتکا کنیم این دوران تمدن برای کشور ما محسوب می‌شود. برای امروز و برای نسل‌های آینده از این دوران مایه سربلندی ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این روزها به دلیل حادثه منا متاثر و غمگین هستیم،‌ افزود: به دلیل اینکه حاکمان عربستان درک درستی از اسلام ندارند و تنها ادعا می‌کنند بزرگترین مناسک و مراسم مسلمان با حادثه مواجه شده است این در حالیست که آل سعود شایستگی بزگراری این مراسم بزرگ را ندارد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد که روزی فرا برسد که ذلت آل سعود را فرا برسد،‌ گفت:‌ در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای کاملا فرماندهی شده درصدد آن هستند که از ارزش معنوی و جایگاه مراسم حج بکاهند و این مراسم را سست کنند خواهش دارم مردم نسبت به این مسایل بی تفاوت نباشند و نگذارند جایگاه مراسم حج آسیب ببیند.

وی ادامه داد:‌ عده‌ای می‌گویند که بهتر است به جای رفتن به حج،‌هزینه آن صرف فقرا و نیازمندان شود،‌ اما سوال اینجاست آیا به کسانی که هزینه‌های گزافی برای سفر به کشورهایی از جمله ترکیه می‌دهند نیز می‌گویند که سفر نروند و هزینه را صرف فقرا کنید، ‌در حالی هزینه این سفرها 100 برابر سفر حج است.

ارسال نظر: