رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران:

برخی می‌خواهند از حسابرسی‌ها به عنوان یک برند استفاده کنند

کدخبر: 2002869

سالاری گفت: موضوع حسابرسی که این روزها توسط برخی اعضای شورا به شکلی خاص بیان می‌شود و رسانه‌ها نیز به آن دامن می‌زنند، یک موضوع انحرافی است که مساله حسابرسی از سازمان‌های شهرداری تهران در آن مطرح نیست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "شهرنوشت" نوشت: محمد سالاری با بیان این مطلب به شهرنوشت اظهارکرد: حسابرسی ها جزو وظایف شوراست که براساس آن گزارشات حسابرسی سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق را در حوزه اقدامات مالی بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: مساله مهمی که در این میان وجود دارد این است که موضوع حسابرسی که این روزها توسط برخی اعضای شورا به شکلی خاص بیان می‌شود و در رابطه با آن نیز نشست مطبوعاتی برگزار می‌کنند و رسانه‌ها نیز به آن دامن می‌زنند، یک موضوع انحرافی است که مساله حسابرسی از سازمان‌های شهرداری تهران در آن مطرح نیست.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه حسابرسی جزو وظایف ذاتی شورای شهر است، بیان کرد: اینکه برخی از دوستان می‌خواهند این حرکت را به نام خودشان به ثبت برسانند، اشتباه است.

محمد سالاری با تاکید بر اینکه انجام کارهای ذاتی شورای شهر این روزها به یک برند برای افرادی خاص تبدیل شده است، یادآور شد: اگر تا به حال شورای شهر تهران به این وظیفه خود عمل نکرده است، باید بررسی شود.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورا اظهار میکنند که در شورای سوم به موضوع حسابرسی از مجموعه شهرداری تهران برخورد نداشته‌ایم، تاکید کرد: چگونه می‌شود که یک نفر 6 سال در شورا باشد و به مساله حسابرسی برخورد نکرده باشد؟

به گفته سالاری؛ مردم بیشتر از آنکه به دنبال مچ‌گیری شورای شهر از شهرداری تهران باشند به دنبال حل مشکلات و حل معضلات مالی هستند.

ارسال نظر: